, Inteligo

Planowana przerwa modernizacyjna (19/20 kwietnia br.)

Stylizowana ikona wiadomości

Informujemy, że od dnia 19 kwietnia br. (niedziela) od godz. 14:00 do dnia 20 kwietnia br. (poniedziałek) do godz.  07:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego  i telefonicznego Inteligo, z Portmonetki IKO oraz z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo” i „Płacę z IKO/BLIK”.

W czasie przerwy:

  • karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów;
  • transakcje przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem osobistym w Inteligo, zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych.

Dodatkowo, przypominamy o planowanej przerwie modernizacyjnej w usłudze Powiadomień. Dowiedz się więcej.

Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.

Za utrudnienia przepraszamy.