, Inteligo

Planowana przerwa związana z zakończeniem roku 2016

Stylizowana ikona wiadomości

Informujemy, że w dniu 1 stycznia 2017r. (niedziela) od godz. 8:00 do godz. 12:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z Inteligo”, „Płacę z IKO” oraz kartami płatniczymi objętymi usługą 3D-Secure w sklepach oznaczonych MasterCard SecureCode lub Verified by Visa.

W czasie trwania przerwy transakcje dokonywane przy pomocy aplikacji IKO zostaną ograniczone do wypłat z bankomatów oraz płatności w sklepach stacjonarnych. Nie będzie możliwości realizacji płatności BLIK w internecie ani przelewów z aplikacji IKO.

Karty płatnicze będą działać bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów, z wyjątkiem płatności internetowych dokonywanych kartami z usługą 3D-Secure.

Dodatkowo:

  • w sobotę 31 grudnia 2016r. od godz. 16:00 do godz. 24:00 nie będzie możliwe wykonanie przelewów z karty kredytowej oraz spłat kart kredytowych Inteligo w serwisie internetowych i telefonicznym Inteligo,
  • od godz. 19:00 w piątek 30 grudnia 2016r. do godz. 3:00 w sobotę 31 grudnia 2016r. oraz w sobotę 31 grudnia 2016 r. w godz. 20:00-24:00 nie będą działały przelewy międzybankowe BLIK.

Sprawdź zmiany w terminie realizacji przelewów na koniec 2016 roku.