, Inteligo

Planowana zmiana Tabeli opłat i prowizji

Informujemy, że z dniem 1 października 2014 roku PKO Bank Polski SA wprowadzi zmiany do Taryfy prowizji i opłat bankowych w PKO Banku Polskim SA dla posiadaczy Kont Inteligo prywatnych (indywidualnych i wspólnych) i firmowych, zwanej dalej "Tabelą opłat i prowizji".

Stylizowana ikona wiadomości

Wprowadzone w Tabeli opłat i prowizji zmiany stawek mają na celu zoptymalizowanie i dostosowanie wysokości oraz struktury opłat do kosztów świadczonych przez Bank usług, a także wynikają z wprowadzenia nowych, dodatkowych usług rozszerzających zakres korzystania z produktów bankowych.

Opłaty związane prowadzeniem konta, kartami debetowymi, opłaty związane z tradycyjnymi przelewami przez internet oraz IKO na numer rachunku (również w innym banku) dla posiadaczy kont Inteligo prywatnych, którzy zawarli umowy po 11 maja 2010 roku lub przeszli na nowe warunki cenowe nie ulegają zmianie.

Dokonane zostały również zmian o charakterze porządkowym, które nie mają charakteru merytorycznego, a mają na celu poprawę przejrzystości Tabeli opłat i prowizji.

Zmiany dotyczą wszystkich klientów Konta Inteligo w zakresie posiadanych produktów. Wyciąg z Tabeli opłat i prowizji, przedstawiający aktualne brzmienie dokumentu z wyróżnieniem pozycji, które uległy zmianie znajdziesz tutaj.

W przypadku braku zgody na zaproponowane zmiany:

1) w odniesieniu do umów Konta Inteligo oraz umów karty kredytowej, każdy klient Inteligo ma możliwość złożenia na piśmie w terminie do dnia 30 września 2014 r.:

  • sprzeciwu wobec tych zmian, co spowoduje rozwiązanie umowy w przeddzień ich wejścia w życie, bez ponoszenia opłat, albo
  • wypowiedzenia umowy, co spowoduje jej rozwiązanie ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat

2) w odniesieniu do umów kredytu lub pożyczki klienci Inteligo mają możliwość wypowiedzenia umowy na piśmie w terminie 30 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania wiadomości o zmianach; w przypadku skorzystania z tego uprawnienia zmiana Tabeli opłat i prowizji nie będzie dla klienta wiążąca, zaś umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem określonego w niej terminu wypowiedzenia.

We wszystkich wyżej wymienionych przypadkach rozwiązanie określonej umowy wiązać się będzie z koniecznością rozliczenia finansowego stron, tj. wypłaty całości zgromadzonych na rachunku klienta środków lub spłaty całości wynikającego z danej umowy zadłużenia wobec Banku.

Niezłożenie na piśmie wyżej wymienionych oświadczeń oznaczać będzie akceptację zmian zawartych w Tabeli opłat i prowizji.

Pisemne oświadczenie można wysłać na adres:
Inteligo
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
Pl. Bankowy 2
00-095 Warszawa

Odpowiedzi na pytania związane z nową Tabelą opłat i prowizji można uzyskać u pracowników PKO Banku Polskiego SA pod numerem Infolinii Inteligo 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora).