, Inteligo

Zmienione logowanie do Inteligo

Od 16 września 2016 r. logowanie do serwisu internetowego Inteligo odbywa się w dwóch krokach (w pierwszym podajesz swój numer klienta lub login, a w drugim – hasło) i jest zabezpieczone dodatkowym elementem – samodzielnie wybranym obrazkiem, będącym dodatkowym uwiarygodnieniem strony logowania.

Od 16 września 2016 r. logowanie do serwisu internetowego Inteligo odbywa się w dwóch krokach (w pierwszym podajesz swój numer klienta lub login, a w drugim – hasło) i jest zabezpieczone dodatkowym elementem – samodzielnie wybranym obrazkiem, bedącym dodatkowym uwiarygodnieniem strony logowania.  

Obrazek bezpieczeństwa jest nowym elementem zabezpieczającym logowanie do serwisu internetowego Inteligo, widocznym przy polu na wpisanie hasła. Prezentacja wybranego przez Ciebie obrazka podczas każdego logowania jest dodatkowym uwiarygodnieniem, że logowanie następuje na stronie PKO Banku Polskiego. Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez Ciebie obrazek lub zaprezentowane dane będą budziły Twoją wątpliwość, przerwij logowanie i skontaktuj się z konsultantem Inteligo: 800 121 121, +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Zmiana w sposobie logowania dotyczy również wersji mobilnej serwisu internetowego Inteligo oraz usług („Płacę z Inteligo”). Obrazek nie będzie prezentowany podczas aktywacji i logowania w aplikacji IKO.