, Inteligo

Doładowania i inne nowe funkcje w aplikacji IKO

3d44a430-b307-42a3-853d-6c005320148a.png

Aplikacja mobilna IKO ułatwia codzienne zarządzanie kontem i finansami w Inteligo. Najnowsza wersja aplikacji IKO na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone udostępnia aż 4 nowe funkcje:

    • Doładowania telefonu na kartę*
      Jeśli korzystasz z telefonu na kartę (Orange, NJU MOBILE, Plus**, T-Mobile, Heyah, Play) możesz doładować swój telefon bezpośrednio z aplikacji IKO. Funkcja dostępna jest w menu aplikacji IKO pod ikoną „Doładowania”.
  • Korzystasz ze zleceń stałych, aby nie realizować  cyklicznych opłat za mieszkanie czy telefon? W aplikacji IKO sprawdzisz szczegóły ustawionych zleceń stałych podejrzysz po kliknięciu w ikonę „Zlecenia stałe” w menu aplikacji IKO.

  • Podgląd szczegółów kart i kredytów*

    Aplikacja IKO umożliwia kontrolę wydatków kartą debetową i kartą kredytową w bez czekania na wyciąg z konta czy karty ani przeglądania historii w serwisie internetowym Inteligo.

    W menu aplikacji IKO pod ikonką „Karty” podejrzysz szczegóły posiadanych w banku kart, limity transakcyjne oraz ostatnie transakcje z każdego miejsca, w którym Twoja aplikacja IKO ma połączenie z internetem.

    Dodatkowo dzięki aplikacji IKO szybko spłacisz wykorzystany limit kredytowy swojej karty kredytowej.

    Z kolei pod ikonką „Kredyty” ukryta jest lista i szczegóły posiadanych przez Ciebie kredytów w Inteligo.

  • Wysyłanie prośby o przelew do innego użytkownika aplikacji IKO

    Chcesz przesłać znajomemu przypomnienie o zaległej należności lub chcesz poprosić rodziców o szybki zastrzyk gotówki? Aplikacja IKO umożliwi Ci wysłanie prośby o przelew na Twój numer telefonu. Jeśli osoba, którą prosisz o środki, ma aplikację IKO, będzie mogła Ci przesłać pieniądze. Powiadomienie o wykonanej transakcji otrzymasz w aplikacji IKO.

    * - niedostępne dla użytkowników portmonetki IKO
    ** - (Simplus, MixPlus, 36i6, Sami Swoi)

pobierz aplikacje IKO