Limity transakcyjne

Aplikacja IKO jest narzędziem płatniczym i tak samo jak w przypadku karty bankowej transakcje są ograniczone limitami.

fe1c5513-b12f-4c82-b3d3-95d36e67ead6.png

Osoby korzystające z IKO w połączeniu z kontem mają pełną dowolność zmiany limitów transakcji w serwisie Inteligo.

Limity kwotowe i ilościowe dla transakcji przed zalogowaniem do aplikacji IKO i po zalogowaniu są takie same.

Obowiązujące limity przy różnych opcjach ustawień limitów nadanych przez Inteligo:

Ustawienie limitów: DOMYŚLNE

 

Maksymalna dzienna liczba transakcji

Maksymalna dzienna kwota transakcji

Kwota pojedynczej transakcji bez kodu PIN

Przelew na numer telefonu

20

1000

50

Transakcja w terminalu płatniczym

20

1000

100

Wypłata z bankomatu

20

1000

100

Płatności internetowe

20

1000

50

Przelew zwykły

20

1000

50

Ustawienie limitów: KOMFORTOWE

  Maksymalna dzienna liczba transakcji Maksymalna dzienna kwota transakcji Kwota pojedynczej transakcji bez kodu
Przelew na numer telefonu 100 do salda rachunku (nie więcej niż 20000 zł) zawsze bez kodu PIN
Transakcja w terminalu płatniczym 100 do salda rachunku (nie więcej niż 20000 zł) zawsze bez kodu PIN
Wypłata z bankomatu 100 do salda rachunku (nie więcej niż 20000 zł) zawsze bez kodu PIN
Płatności internetowe 100 do salda rachunku (nie więcej niż 20000 zł) zawsze bez kodu PIN
Przelew zwykły 100 do salda rachunku (nie więcej niż 10000 zł) zawsze bez kodu PIN

Ustawienie limitów: ZAWSZE Z KODEM PIN

  Maksymalna dzienna liczba transakcji Maksymalna dzienna kwota transakcji Kwota pojedynczej transakcji bez kodu PIN
Przelew na numer telefonu 10 150,00 nie dotyczy
Transakcja w terminalu płatniczym 10 300,00 nie dotyczy
Wypłata z bankomatu 10 300,00 nie dotyczy
Płatności internetowe 10 150,00 nie dotyczy
Przelew zwykły 10 150,00 zawsze z kodem z narzędzia autoryzacyjnego

Oprócz gotowych ustawień limitów stworzonych przez bank, każdy może samodzielnie zadecydować o wysokości i szczegółach wszystkich limitów wybierając w serwisie Inteligo ustawienie: UŻYTKOWNIKA z zastrzeżeniem, że limit dzienny dla przelewów zwykłych nie przekracza 10 000 zł, dla przelewów na numer telefonu nie przekracza 3 000 zł, a dla  transakcji w terminalu płatniczym, przy wypłacie z bankomatu oraz płatnościach internetowych nie przekracza 20 000 zł.

Sposób potwierdzania transakcji z użyciem kodu IKO bez logowania do aplikacji

 

 

Transakcja na kwotę 0,01-50,00 zł

Transakcja na kwotę 50,01 zł lub więcej

Transakcja w terminalu płatniczym

Pierwsze 3 transakcje - potwierdzenie przyciskiem „TAK” 4-ta i kolejne transakcje - potwierdzenie kodem PIN

Potwierdzenie kodem PIN

Wypłata z bankomatu

Potwierdzenie kodem PIN

Potwierdzenie kodem PIN

Płatności internetowe

Potwierdzenie kodem PIN

Potwierdzenie kodem PIN