Jak aktywować poprzednią aplikację IKO?

Stylizowana ikona wiadomości

Poniżej jest opisany proces aktywacji poprzedniej wersji aplikacji mobilnej IKO.
Kliknij ten link, jeśli chcesz zapoznać się z opisem aktywacji najnowszej wersji aplikacji IKO

Zanim zaczniesz aktywować aplikację IKO, pobierz ją z wybranego sklepu z aplikacjami. Poprzednią wersję aplikacji IKO możesz pobrać dla telefonów z systemami operacyjnymi Android, iOS, Windows Phone, Symbian, Java i Blackberry określonymi w warunkach technicznych.

Pobierz IKO

Aktywacja poprzedniej wersji aplikacji IKO

1. Pobierz i zainstaluj aplikację IKO lub zamów bezpłatnego SMS-a z linkiem do aplikacji

2. Zainstaluj IKO na swoim telefonie i uruchom aplikację IKO. Następnie wciśnij przycisk „Dalej” i wyślij SMS aktywacyjny.

3. Ustal PIN do aplikacji IKO - będzie on służyć do logowania się do aplikacji.

4. Wybierz przycisk „Inteligo”, a następnie przycisk „Rejestracja w Inteligo” .

5. Zaloguj się do serwisu internetowego Inteligo w wersji lajt przy użyciu danych do logowania do serwisu Inteligo w wersji lajt. Następnie zweryfikuj swoje dane i zatwierdź aktywację IKO.

W aplikacji pojawi się komunikat o tym, że aplikacja jest zablokowana – poczekaj na kontakt ze strony konsultanta Inteligo. W trakcie rozmowy z konsultantem aplikacja zostanie aktywowana.

Aktywacja nowej wersji aplikacji IKO