Warunki techniczne wymagane do korzystania z kanału mobilnego

f967bec5-3fe7-468a-bc5d-c96abb24f2df.png

1. Korzystanie z aplikacji mobilnej IKO jest możliwe na telefonach z systemami operacyjnymi:

  • iOS (wersja 9.X i nowsze),
  • Android (wersja 4.1 i nowsze),
  • Windows Phone (wersja 8.1 i nowsze).

2. W sklepach z aplikacjami mobilnymi dostępny jest opis nowej wersji aplikacji mobilnej IKO, ale klienci bez zainstalowanej aplikacji mobilnej IKO i posiadający systemy operacyjne starsze niż wymienione w pkt. 1, będą mogli pobrać wersję aplikacji mobilnej IKO dedykowaną dla danej wersji.

3. Jeżeli użytkownik posiada zainstalowaną aplikację mobilną IKO i system operacyjny starszy niż wymieniony w pkt. 1, wówczas nie zostanie poinformowany na swoim telefonie o możliwość aktualizacji aplikacji do nowej wersji.

4. Aplikacja mobilna IKO nie działa na telefonach z czarno-białym wyświetlaczem oraz takich, w których nie ma możliwości zainstalowania zewnętrznych aplikacji.

5. Aplikacja mobilna IKO wymaga połączenia z internetem - na telefonach bez możliwości połączenia z internetem mobilnym aplikacja nie zadziała.

6. Możliwe jest posiadanie do 3 aktywnych aplikacji na 3 różnych telefonach z różnymi kartami SIM w jednym czasie.

Warunki techniczne - obowiązują od 26.10.2017 r.

Dostęp do niezbędnych danych

Aplikacja mobilna IKO do swojego działania aktywnie wykorzystuje możliwości dawane przez obecne urządzenia mobilne. Aby zapewnić poprawne działanie aplikacji IKO, przy instalacji aplikacji mobilnej IKO lub przy pierwszym użyciu funkcji aplikacji korzystającej z danego modułu w telefonie, użytkownik będzie proszony o zgodę na:

  • korzystanie z aparatu (dotyczy tylko nowej wersji IKO),
  • korzystanie z informacji o połączeniu z Bluetooth (dotyczy tylko nowej wersji IKO),
  • korzystanie z możliwości znalezienia konta na urządzeniu oraz zapobieganie przechodzeniu urządzenia w tryb uśpienia – na potrzeby działania powiadomień dotyczących transakcji przychodzących,
  • odczytywanie stanu i informacji o telefonie – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem,
  • odbieranie danych z internetu i pełny dostęp do sieci – na potrzeby prawidłowego wykonywania transakcji mobilnych,
  • wyświetlanie połączeń sieciowych – na potrzeby sprawdzania dostępu do internetu przez aplikację,
  • korzystanie z informacji dotyczących połączenia Wi-Fi – na potrzeby generowania unikalnych identyfikatorów aplikacji służącym szyfrowaniu danych i komunikacji z serwerem,
  • modyfikowanie ustawień systemu – na potrzeby szyfrowania danych,
  • wysyłanie wiadomości SMS – na potrzeby wysłania wiadomości w procesie rejestracji aplikacji,
  • korzystanie z listy kontaktów – na potrzeby wysyłania przelewów na numer telefonu,
  • odczytywanie lokalizacja i konfiguracji usług Google – na potrzeby poprawnego działania funkcji geolokalizacji,
  • korzystanie z multimediów – na potrzeby prawidłowej obsługi mapy.

Dostęp do niezbędnych danych – obowiązuje od 16.11.2015 r.