Aplikacja mobilna IKO

Pobierz darmową aplikację mobilną IKO i zarządzaj kontem w Inteligo

  • przeglądaj stan konta i historię przelewów
  • zlecaj przelewy na numer konta lub telefon
  • używaj BLIKA zamiast karty, gdy idziesz do bankomatu/wpłatomatu 
  • płać w sklepach i internecie BLIKIEM 
  • płać BLIKIEM zbliżeniowym
  • potwierdzaj swoje transakcje mobilną autoryzacją zamiast kartą kodów lub SMS-em

Zobacz funkcje aplikacji IKO

 

Pobierz IKO

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Pobierz i aktywuj aplikację IKO

    Aplikacja IKO dostępna jest w sklepach z aplikacjami Google Play, Appstore i Huawei AppGallery. Wyszukaj ją wpisując frazę "IKO" w wyszukiwarce sklepu lub kliknij logo swojego sklepu:

    Google Play App Store

  2. IKO w Twojej firmie

    Otwórz swoją firmę na nowe rozwiązania i przyjmuj płatności aplikacją IKO

    Jeśli masz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś przedstawicielem wolnego zawodu, możesz obsługiwać swoje konto w Inteligo przez aplikację IKO oraz przyjmować płatności od klientów PKO Banku Polskiego (w tym Inteligo).

    W sklepie lub punkcie handlowo-usługowym klient z aplikacją IKO może:

    • zapłacić za towar lub usługę wpisując kod / czek BLIK ze swojej aplikacji IKO na terminalu płatniczym lub 
    • wysłać Ci przelew na telefon

    W sklepie internetowym klient z aplikacją IKO może zapłacić za zakupy wybierając formę płatności oznaczoną logo BLIK

    Więcej o IKO w firmie

  3. Dokumenty, wymagania techniczne i dodatkowe informacje

    Aplikację IKO może używać osoba, która posiada konto indywidualne w Inteligo lub konto firmowe w Inteligo i prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą. Telefon musi spełniać warunki techniczne aplikacji. Pobranie aplikacji może się wiązać z opłatą za transmisję danych.

    Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych