Oferta prywatna

Karta debetowa Inteligo MasterCard PayPass

Karta do konta prywatnego Inteligo umożliwia realizowanie płatności, również przez Internet i telefon, wypłaty gotówki bez prowizji z ponad 4700 bankomatów, wpłaty we wszystkich wpłatomatach PKO Banku Polskiego bez żadnych opłat  i zarządzanie dziennymi limitami na transakcje.

 

 

Wypełnij wniosek o konto Inteligo z kartą MasterCard

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Jak otrzymać kartę

    Krok 1. Złożenie wniosku
    Wniosek wypełniasz w serwisie WWW (zakładka „Karty”) lub z pomocą konsultanta. Pamiętaj, aby we wniosku podać prawidłowe dane.

    Krok 2. Potwierdzenie adresu i formy wysyłki karty
    Karta może zostać wysłana bez opłat pocztą lub przesyłką kurierską, za którą zostanie pobrana opłata zgodna z Tabelą opłat i prowizji.

    Krok 3. Akceptacja zamówienia i status przesyłki
    Karta zostanie przygotowana w ciągu 5 dni roboczych od złożenia Twojego zamówienia.

    Krok 4. Aktywacja
    Nowa kartę aktywujesz w:

    • serwisie WWW („Karty”-> „Karty debetowe”, na liście kart przy nowej, nieaktywnej karcie, kliknij link „Aktywuj”),
    • automatycznym serwisie telefonicznym - po zalogowaniu wybierz „2 - Karty Płatnicze”, a następnie „1 - Aktywacja karty płatniczej”.

    Pamiętaj o podpisaniu karty zgodnie ze wzorem podpisu złożonym na Umowie o otwarcie konta Inteligo.

    Ważne: aby w pełni korzystać z karty (w tym z transakcji bezstykowych), wykonaj pierwszą transakcję w punkcie handlowo-usługowym, z użyciem mikroprocesora (chipa).

    Wypełnij wniosek o konto Inteligo

  2. O produkcie

    Płatności we wszystkich punktach usługowo-handlowych na całym świecie, akceptujących karty MasterCard, w tym również transakcje zbliżeniowe (PayPass): bez podawania karty sprzedawcy oraz podpisu, z kodem PIN tylko dla transakcji powyżej 50 zł. Sieć terminali akceptujących płatności zbliżeniowe stale się powiększa, ich aktualną listę znajdziesz zawsze na www.paypass.pl.

    Płatności internetowe i przez telefon.

    Wypłaty bez prowizji z ponad 4000 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego i BZ WBK oraz wpłaty gotówki we wszystkich wpłatomatach PKO Banku Polskiego bez żadnych opłat.

    Zarządzanie kartą poprzez serwis transakcyjny: SMS-y i powiadomienia na e-mail oraz komunikator internetowy o każdej zmianie salda na rachunku karty oraz samodzielny wybór wysokości dziennych limitów karty, które możesz zmienić w dowolnym momencie. Automatycznie otrzymasz limity w wysokości:

    • 5 000 zł na wypłaty gotówkowe,
    • 20 000 zł na transakcje bezgotówkowe (transakcje w punktach usługowo-handlowych, np. w sklepach, na stacjach benzynowych, w restauracjach),
    • 20 000 zł na transakcje internetowe i pozostałe wykonywane bez fizycznego przedstawienia karty.

     

    0 zł  za wydanie i używanie karty przy miesięcznych, rozliczonych transakcjach bezgotówkowych wykonanych kartą od 100 zł.

    Doładowania telefonów komórkowych w bankomatach PKO Banku Polskiego
    Po autoryzacji karty  (PIN) z menu bankomatu wybierasz opcję "Doładowania telefonu" i wybierasz kolejno operatora i kwotę doładowania, a następnie dwukrotne wprowadzasz numer telefonu.

    Wypełnij wniosek o konto Inteligo

    Lokalizator bankomatów

    Jak dbać o kartę?

  3. Opłaty

    Pierwsza i kolejne karty do rachunku głównego są wydawane bezpłatnie.

    Jeżeli w danym okresie miesięcznym na rachunku zostaną rozliczone Twoje transakcje bezgotówkowe wykonane kartą na kwotę przynajmniej 100 zł, nie pobieramy opłaty miesięcznej za kartę (okres miesięczny liczony jest od daty otwarcia rachunku głównego).

     

    KARTY DEBETOWE INTELIGO 1

    Opłata/Prowizja w PLN

    Lp.

    Operacja

    Częstotliwość

     

    Dla kont ze średnim

    miesięcznym saldem do

    49 999,99 PLN

     

    Dla kont ze średnim

    miesięcznym saldem od 

    50 000,00 PLN

    1.

    Wydanie karty:

    jednorazowo

     

     
      1) pierwsza i każda kolejna karta wydana do rachunku głównego

    0

    0

     

    2) pierwsza i każda kolejna karta wydana do innych rachunków

    5

    5

    2.

    Obsługa karty wydanej do rachunku głównego lub do rachunku dodatkowego

    miesięcznie

    0 - jeżeli suma transakcji bezgotówkowych wykonanych tą kartą rozliczonych w ostatnim okresie miesięcznym przekracza 99,99 PLN2
    4 – w pozostałych przypadkach
    3. Usługa "Bankomaty bez granic" miesięcznie 4 4

    4.

    Przesłanie kolejnej karty

    każdorazowo

    0 poczta (list zwykły) 4

    50 – przesyłka kurierska5

    TRANSAKCJE GOTÓWKOWE
    5. Wypłata gotówki w oddziale/agencji Banku (terminal POS) każdorazowo 0
    6. Wypłata gotówki w oddziale innego banku lub instytucji świadczącej usługi wypłaty gotówki (terminal POS) każdorazowo 10
    7. Wypłata gotówki w placówce Poczty Polskiej (terminal POS) każdorazowo 5
    8. Wypłata gotówki w bankomatach Banku oraz bankomatach BZ WBK przy użyciu karty debetowej lub za pośrednictwem kanału mobilnego IKO każdorazowo 0
    9. Wypłata gotówki przy użyciu karty debetowej w innych bankomatach w kraju:
    1) dla klientów korzystających z usługi „Bankomaty bez granic”
    2) dla klientów niekorzystających z usługi „Bankomaty bez granic”
    każdorazowo

    0

    5

    10. Wypłata gotówki w innych bankomatach w kraju za pośrednictwem kanału mobilnego IKO każdorazowo 5
    11. Wypłata gotówki przy użyciu karty debetowej w bankomatach za granicą:
    1) dla klientów korzystających z usługi „Bankomaty bez granic”
    2) dla klientów niekorzystających z usługi „Bankomaty bez granic”
    każdorazowo

    0

    3% min.10

    12. Wypłata gotówki towarzysząca transakcji bezgotówkowej przy użyciu karty debetowej Inteligo lub za pośrednictwem kanału mobilnego (cashback)6 każdorazowo 1

      1. W przypadku transakcji b ezgotówkowych i wypłat gotówki realizowanych kartami Visa za granicą, w walucie wymienialnej dla której PKO nie prowadzi tabeli kursów, pobiera się dodatkową prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 2% wartości transakcji. Tabela kursów Banku prezentowana jest na stronie inteligo.pl.

      2. W przypadku zwrotu towaru zakupionego przy użyciu karty, anulowania transakcji zakupu, kwota transakcji zwróconej lub anulowanej zmniejsza sumę transakcji bezgotówkowych.

      3. Usługa „Bankomaty bez granic” jest świadczona, o ile Bank udostępnia taką funkcjonalność. Bank informuje o dostępności usługi na stronie www.inteligo.pl lub poprzez elektroniczne kanały dostępu.

      4. Opłata za list zwykły, w przypadku dyspozycji Klienta przesłania listem poleconym lub priorytetowym opłata zostanie powiększona o 5 PLN.

      5. Przesyłka dostarczana na terenie kraju. Opłata obejmuje przygotowanie i przesłanie na życzenie Klienta kurierem w trybie pilnym

      6. Usługa dostępna od dnia podanego na stronie inteligo.pl. Wypłata gotówki towarzysząca transakcji bezgotówkowej dokonywanej przy użyciu karty pomniejsza dostępny limit transakcji bezgotówkowych. Maksymalna wysokość wypłaty gotówki towarzyszącej transakcji bezgotówkowej dokonywanej przy użyciu karty, określona jest na stronie inteligo.pl

    Tabela kursów walut

  4. Technologia zbliżeniowa

    PayPass

    Karta debetowa Inteligo MasterCard PayPass posiada zatopiony wewnątrz mikroskopijny mikroprocesor wraz z anteną, przekazującą dane do czytnika przy pomocy fal radiowych, dzięki czemu możliwe jest dokonywanie wygodnych i szybkich płatności bez konieczności przekazywania karty obsłudze terminala płatniczego. Po wyświetleniu komunikatu na wyświetlaczu terminala wystarczy zbliżyć kartę do oznaczonego pola na czytniku na odległość kilku centymetrów.

    Transakcje zbliżeniowe realizować można w każdym miejscu oznaczonym logo MasterCard PayPass. Sieć terminali obsługujących technologię zbliżeniową PayPass stale się powiększa, ich aktualną listę znajdziesz zawsze na paypass.pl.

    Planując swoje wydatki i wykonując transakcje zbliżeniowe, pamiętaj o zapewnieniu odpowiednich środków na rachunku.

    Nie wszystkie transakcje kartowe realizowane są w trybie online, tzn. w czasie ich realizacji nie dochodzi do połączenia terminala płatniczego zcentrum rozliczeniowym.

    Do transakcji offline może dojść np. w przypadku braku łączności w terminalu lub w innych przypadkach, spowodowanych przesłankami technologicznymi.

    Dane potrzebne do wykonania płatności przekazywane są między kartą a terminalem przy zastosowaniu technik szyfrowania danych, a w związku z tym saldo rachunku nie jest zmieniane w czasie odpowiadającym wykonanej operacji.

    Jeśli chcesz wyłączyć funkcje płatności zbliżeniowych bez potwierdzania PINem na swojej karcie skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Dyspozycja zablokowania płatności zbliżeniowych  zostanie wykonana w ciągu 2 dni roboczych od daty jej złożenia.

  5. Dokumenty