Informacje o kanałach dostępu

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób dostępu do konta Inteligo. Korzystaj z serwisu www, kiedy jesteś przy komputerze, a kiedy podróżujesz i nie masz dostępu do komputera, używaj serwisu mobilnego.

7fa6930a-3b95-4c3b-9d63-ee6c7c039b59.png

Serwis inteligo.pl– najwygodniejszy sposób obsługi rachunku. Możesz go używać o dowolnej porze wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu. Serwis jest dostępny pod adresem inteligo.pl po wybraniu przycisku „Logowanie” lub po wejściu bezpośrednio na stronę inteligo.pl/secure. Więcej

Serwis mobilny m.inteligo.pl- umożliwia wykonywanie wybranych transakcji za pomocą telefonu komórkowego. Więcej

Serwis telefoniczny: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 – serwis automatyczny lub połączenie z konsultantem (opłata zgodna z taryfa operatora).

Serwis telefoniczny daje możliwość samodzielnego wykonywania niektórych operacji za pomocą klawiatury telefonu lub skorzystania z pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje i udzieli niezbędnych informacji.

Usługa Powiadomienia i Kanał SMS – aktywując usługę możesz otrzymywać wybrane informacje o koncie SMSem, na e-mail bądź na komunikator. Aktywując bezpłatny kanał dostępu do konta przez SMS, wysyłając jednego SMSa zlecisz płatność, doładujesz telefon komórkowy oraz sprawdzisz informacje o rachunku.

Serwis internetowy pozwala zarządzać online wszystkimi kanałami dostępu do Twojego konta: serwisem www, serwisem mobilnym, kanałem SMS, powiadomieniami na e-mail, komunikator i SMS oraz automatycznym serwisem telefonicznym (IVR). Możesz dowolnie aktywować lub blokować, a także zmieniać oraz nadawać hasła do poszczególnych kanałów dostępu do konta. Wystarczy zalogować się w serwisie www i wybrać kolejno „Dane i ustawienia” -> „Ustawienia” -> „Kanały dostępu”.

Kanały dostępu mogą mieć status: aktywny, zablokowany lub tymczasowy. Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadane jest hasło tymczasowe, które nie zostało jeszcze zmienione na hasło stałe.

W serwisie internetowym sprawdzisz również informację o ostatnich udanych i nieudanych logowaniach do każdego z serwisów Inteligo.

Poniżej przedstawiamy wybrane operacje, jakie możesz realizować w poszczególnych kanałach dostępu do konta Inteligo:

Rodzaj usługi

 

Kanał dostępu
www Serwis Mobilny Inteligo Telefon
konsultant Inteligo
Telefon
serwis automatyczny

Sprawdzenie salda rachunku

+ + + +

Przelew jednorazowy

+ + + -

Stałe zlecenie - ustanowienie

+ - + -

Płatność - ustanowienie

+ - + -

Płatność - realizacja

+ + + +
Płatność do ZUS i US - ustanowienie + - + -
Płatność do ZUS i US - realizacja + - + -

QuickMoney

+ + + -

EmailMoney i MobileMoney

+ + - -

CardMoney

+ - - -

Przelew do ZUS i US

+ - + -

Polecenie zapłaty - jednorazowe odwołanie przelewu środków

- - + -

Aktywacja karty debetowej

+ - + +

Aktywacja karty kredytowej

+ - + +

Zarządzanie limitami na transakcje dla karty debetowej
i kredytowej

+ - + -

Wniosek o przyznanie debetu

+ + + -

Wniosek o przyznanie kredytu

+ - + -

Wniosek o pożyczkę Inteligo

+ - + -

Wniosek o kartę kredytową

+ - + -

Zakup ubezpieczeń

+ - - -

Zakup Funduszy Inwestycyjnych

+ - - -

Zakup Obligacji Skarbu Państwa

+ - - -

Zakup raportu BIK

+ - - -

Zarządzanie rachunkiem maklerskim
DM PKO BP

+ - - -

Doładowania telefonów pre-paid

+ + - +