Serwis telefoniczny

Gdy nie masz dostępu do komputera i internetu, niezastąpiony w obsłudze konta Inteligo jest serwis telefoniczny. Serwis umożliwia Ci kontakt z konsultantem lub automatyczny dostęp do Twojego konta przez 24 godziny na dobę – 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.

c2d2bb87-157e-491a-8fcd-28a4322d8c76.png
  1. Korzystanie z serwisu telefonicznego

    Serwis telefoniczny daje możliwość samodzielnego wykonywania niektórych operacji za pomocą klawiatury telefonu lub skorzystania z pomocy konsultanta, który przyjmie dyspozycje i udzieli niezbędnych informacji. Dzwoniąc pod jeden z numerów 800 121 121 lub +48 81 535 67 89, po wybraniu odpowiedniej opcji w menu połączysz się z automatycznym serwisem telefonicznym. Zostaniesz poproszony o podanie numeru Klienta i hasła telefonicznego. Po poprawnym zalogowaniu uzyskasz dostęp do swoich rachunków.

    Poruszanie się w automatycznym serwisie telefonicznym jest bardzo proste. Wystarczy wysłuchać informacji, pod jakim numerem dostępna jest dana funkcja i wcisnąć wskazany klawisz na aparacie telefonicznym, aby z niej skorzystać.

    Logowanie do serwisu

    Korzystając po raz pierwszy z serwisu telefonicznego zostaniesz poproszony o podanie identyfikatora oraz hasła pierwszego logowania, dostarczonych w przesyłce startowej. W czasie tego połączenia konieczna będzie zmiana hasłana własne, zawierające minimum 6, a maksimum 8 cyfr.

    Jeśli zapomnisz hasło nadane przez siebie do serwisu telefonicznego, to korzystając z serwisu www, możesz nadać hasło tymczasowe (sekcja „Dane i ustawienia” -> „Kanały dostępu”). Jest ono ważne przez 30 minut od nadania. W tym czasie zaloguj się do automatycznego serwisu telefonicznego, używając swojego identyfikatora oraz hasła tymczasowego i zmień je na hasło stałe. Po tej zmianie hasło tymczasowe wygasa i kolejny raz logujesz się, używając nowego hasła stałego.

    Hasło telefoniczne możesz nadać także za pośrednictwem konsultanta.

    W czasie korzystania z automatycznego serwisu telefonicznego często będziesz proszony o wciśnięcie „krzyżyka”. Krzyżyk lub inaczej „hash” (#) to klawisz, który na klawiaturze telefonu umieszczony jest zwykle poniżej cyfry 9.

    Pamiętaj: po zalogowaniu w tym serwisie możesz korzystać z funkcji serwisu automatycznego lub skontaktować się z jednym z konsultantów Inteligo, wybierając „0” z klawiatury telefonu.

  2. Jakie operacje możesz wykonać?

    Korzystając z automatycznego serwisu telefonicznego możesz:

    • sprawdzić saldo dowolnego rachunku na koncie,
    • sprawdzić historię transakcji na rachunkach,
    • zamówić historię transakcji do wysłania faksem,
    • wykonać przelew pomiędzy własnymi rachunkami,
    • zrealizować przelew zdefiniowany,
    • aktywować kartę Inteligo i zmienić jej PIN,
    • aktywować kartę kodów,
    • zmienić hasło telefoniczne,
    • doładować telefon komórkowy.

    Korzystając z pomocy konsultanta (zawsze po wybraniu cyfry „0”) możesz wykonać wszystkie typy transakcji dostępnych na koncie Inteligo, za wyjątkiem EmailMoney, MobileMoney, CardMoney i doładowania telefonu komórkowego oraz nielicznych operacji wymagających Twojej pisemnej dyspozycji (np. ustanowienie polecenia zapłaty).

    Szczegółową listę dyspozycji realizowanych w poszczególnych kanałach dostępu do konta Inteligo znajdziesz tutaj