Serwis mobilny

Zrób przelew, doładuj telefon, znajdź swój bankomat, wypełnij wniosek o debet do 2000 zł i zyskaj dostęp do szczegółów i informacji finansowych dotyczących karty kredytowej w telefonie komórkowym. Sprawdź m.inteligo.pl!

ccdbc8df-cdf8-413d-8d52-a186fec3fb33.png
  1. Dostęp do konta przez telefon komórkowy i urządzenia mobilne

    Dostęp do serwisu mobilnego aktywujesz:

    • w serwisie www w zakładce „Dane i ustawienia” ->„Ustawienia” ->„Kanały Dostępu” -> „Serwis Mobilny” lub
    • u konsultanta Inteligo: 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora).

    Aby korzystać z serwisu mobilnego

    1. połącz się z internetem i przejdź na stronę m.inteligo.pl, a następnie
    2. zaloguj się używając swojego identyfikatora i hasła do serwisu mobilnego.

    Aby korzystać z serwisu, wystarczy posiadać urządzenie mobilne umożliwiające korzystanie z internetu. Serwis dostosowany jest m.in do przeglądarek: przeglądarka systemowa platformy S60, Opera Mobile, Opera 9, Internet Explorer 6, Internet Explorer 7, Internet Explorer na Windows Mobile 6, Firefox 2.0, SonyEricsson Netfront 3.4, Safari 4.0 i nowsze wersje.

  2. Jakie operacje możesz wykonać?

    W serwisie mobilnym:

    • zrealizujesz:
      • przelew między własnymi rachunkami,
      • przelew standardowy,
      • przelew MobileMoney, EmailMoney, QuickMoney,
      • zdefiniowane na www doładowanie telefonu komórkowego,
      • rejestracje zlecenia maklerskiego,
    • sprawdzisz:
      • historię transakcji na rachunkach,
      • saldo Twoich rachunków,
      • zablokowane środki na rachunkach,
      • transakcje odrzucone,
      • szczegóły i informacje finansowe dotyczące Twojej karty kredytowej,
    • zastrzeżesz kartę kredytową,
    • doładujesz telefony komórkowe,