Oferta firmowa
Oferta prywatna

CardMoney

Nie pamiętasz długiego rachunku odbiorcy lub nie masz go przy sobie? Teraz wystarczy tylko numer jego karty debetowej.
Przekonaj się, jakie to proste.
Dzięki CardMoney możesz zrobić przelew bez podawania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy, że podasz numer jego karty debetowej.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    CardMoney jest rodzajem przelewu, wykonanym pomiędzy rachunkami Inteligo, który nie wymaga podania numeru rachunku odbiorcy. Do realizacji przelewu wykorzystywany jest numer karty debetowej Inteligo odbiorcy przelewu.

    Przelew CardMoney jest przeznaczony dla posiadaczy kont Inteligo prywatnych i firmowych.

    Dane wymagane do realizacji przelewu CardMoney

    Na formularzu przelewu CardMoney podajesz:

    • rachunek, z którego chcesz wykonać przelew,
    • numer ważnej i aktywnej karty debetowej Inteligo,
    • kwotę przelewu.

    Po zatwierdzeniu transakcji kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji, Twoja dyspozycja jest realizowana i możesz od razu wydrukować szczegóły przelewu.

  2. Opłaty

    Realizacja przelewu CardMoney jest bezpłatna.
  3. Jak wykonać przelew CardMoney?

    Krok 1. Zlecasz przelew CardMoney
    Przelew CardMoney zlecasz w serwisie www w sekcji "Przelewy", klikając w opcję CardMoney.

    Krok 2. Podajesz dane przelewu
    Wybierasz z listy rachunek, z którego chcesz zrealizować przelew, podajesz 16-cyfrowy numer ważnej i aktywnej karty debetowej lub kredytowej Inteligo odbiorcy oraz kwotę przelewu.

    Krok 3. Zatwierdzasz dyspozycję
    Sprawdzasz szczegóły zleconej dyspozycji. Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, zatwierdzasz dyspozycję kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Krok 4. Przelew CardMoney jest zlecony
    Jeśli kod jednorazowy jest prawidłowy, przelew realizujemy natychmiast. Jeśli odbiorca przelewu korzysta z powiadomień, otrzyma wiadomość o uznaniu swojego rachunku.

  4. Dodatkowe informacje

    Środki można przelać na numer ważnej i aktywnej karty debetowej Inteligo wydanej do rachunku głównego lub dodatkowego.

    CardMoney może być zlecone również z rachunku, do którego nie jest wydana karta debetowa Inteligo.

    Po realizacji przelewu CardMoney w serwisie www możesz bezpłatnie wydrukować potwierdzenie każdej pojedynczej transakcji. W tym celu wystarczy wybrać opcję "Drukuj" w zakładce „Historia".