Oferta prywatna

EmailMoney

EmailMoney umożliwia Ci szybką realizację przekazania pieniędzy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Numer rachunku odbiorcy nie jest wymagany - wystarczy, że znasz jego adres e-mail!

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    Przelew EmailMoney stwarza możliwość przelewu środków pieniężnych z kont prywatnych Inteligo w oparciu o pocztę elektroniczną (e-mail). Do odbioru pieniędzy wystarczy tylko dostęp do poczty elektronicznej oraz posiadanie konta Inteligo. Osoba, która nie posiada konta w Inteligo, a otrzymała EmailMoney, ma możliwość odbioru środków po założeniu konta - przelew czeka na odbiór 30 dni.

    Przelew EmailMoney możesz zlecić:

    • w serwisie www,
    • w serwisie mobilnym,

    Dane wymagane do realizacji przelewu EmailMoney

    Na formularzu przelewu EmailMoney:

    • wybierasz rachunek, z którego płatność zostanie dokonana,
    • podajesz adres poczty elektronicznej (możesz użyć listy odbiorców),
    • wprowadzasz kwotę przelewu,
    • wybierasz lub wpisujesz pytanie i odpowiedź dla odbiorcy - wówczas tylko osoba, która zna odpowiedź ustaloną przez Ciebie, będzie mogła odebrać przelane środki.

    Dodatkowo możesz wpisać imię i nazwisko odbiorcy.

    Przelew zatwierdzasz kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

  2. Opłaty

    Realizacja przelewu EmailMoney jest bezpłatna.
  3. Jak wykonać przelew EmailMoney?

    Krok 1. Zlecasz przelew EmailMoney
    Przelew EmailMoney możesz zlecić w serwisie www oraz w serwisie mobilnym.

    Krok 2. Podajesz dane przelewu
    Wybierasz rachunek, z którego chcesz zrealizować przelew, podajesz adres e-mail odbiorcy, jego imię i nazwisko, kwotę oraz pytanie i odpowiedź, którą będzie musiał podać odbiorca.

    Krok 3. Zatwierdzasz dyspozycję
    Sprawdzasz szczegóły zleconej dyspozycji. Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, zatwierdzasz transakcję kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Krok 4. Przelew EmailMoney jest zlecony
    Przelew został wykonany. Odbiorca przelewu otrzyma na swoją pocztę elektroniczną informację o przelewie.

  4. Dodatkowe informacje

    Odbiór przelewu EmailMoney
    • Po wykonanej transakcji odbiorca przelewu na swoją skrzynkę mailową otrzyma wiadomość, zawierającą informację o EmailMoney.
    • Jeśli odbiorca posiada konto Inteligo, wówczas:
      • korzystając z linku podanego w wiadomości od Inteligo, przenoszony jest do serwisu www, gdzie po zalogowaniu wyświetlana jest informacja o otrzymaniu przelewu EmailMoney,
      • odbiór przelewu będzie możliwy po zatwierdzeniu wiadomości – wystarczy kliknąć „OK”,
      • następnie wybiera rachunek, na który ma być przelana kwota EmailMoney, udziela odpowiedzi na pytanie zadane przez nadawcę (odbiorca ma 5 prób na prawidłową odpowiedź),
      • jeśli odpowiedź jest prawidłowa kwota przelewu księgowana jest od razu na wybranym przez odbiorcę rachunku.
    • Jeśli odbiorca przelewu nie posiada jeszcze konta Inteligo, wówczas:
      • korzystając z linku podanego w wiadomości od Inteligo może złożyć skrócony wniosek o otwarcie konta Inteligo,
      • EmailMoney czeka na odbiór 30 dni, w tym czasie osoba, która nie jest klientem Inteligo, może otworzyć konto i odebrać przesłane za pośrednictwem EmailMoney środki.

    Potwierdzenie transakcji

    Po realizacji przelewu EmailMoney, w serwisie www możesz bezpłatnie wydrukować potwierdzenie każdej pojedynczej transakcji. W tym celu wystarczy wybrać opcję „Drukuj”, dostępną w zakładce  „Historia".