Oferta firmowa
Oferta prywatna

invoobill

Nowoczesna forma regulowania płatności drogą elektroniczną. Dzięki niej faktury i rachunki wysyłane są bezpośrednio na Twoje konto Inteligo, a ich płacenie zajmie Ci tylko tyle czasu, co jedno kliknięcie.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    invoobill to:
    • nowoczesna na rynku bankowości elektronicznej usługa płatności rachunków i faktur drogą elektroniczną (na świecie nazywana jako EBPP - electronic bill payment presentation).
    • usługa, która umożliwia przesyłanie rachunków lub faktur bezpośrednio do serwisu transakcyjnego odbiorcy i regulowanie ich jednym kliknięciem - bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy. Wraz z rachunkami i fakturami mogą być dostarczane również inne materiały, które do tej pory otrzymywałeś pocztą w formie papierowej: rachunki szczegółowe, biling, informacje o ofercie itp.

    invoobill jest obecnie dostępny dla wszystkich Klientów Inteligo korzystających z usług poniższych Dostawców:

    • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
    • Aquanet S.A.
    • Elektroniczny Depozyt Papierów Wartościowych Sp. z o.o.
    • EKO-SAN Wodociągi Lubliniec
    • Eurocash S.A.
    • ING Bank Śląski
    • Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A
    • Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu
    • Orange S.A.
    • Pekao LEASING Sp. z o.o.
    • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej
    • PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie
    • Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.
    • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rybniku
    • Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Raciborzu
    • Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.

    Listę Dostawców otrzymujemy od Krajowej Izby Rozliczeniowej (KIR), która jest operatorem usługi invoobill. Zasięg usług dla naszych Klientów jest systematycznie powiększany.

    Usługa invoobillzapewnia:

    • wygodę - Twoje faktury i rachunki są dostarczane bezpośrednio na konto Inteligo, dzięki temu łatwo i szybko zrealizujesz opłaty - wystarczy, że zalogujesz się do serwisu www i sprawdzisz czy są płatności oczekujące na realizację,
    • oszczędność czasu - na podstawie przekazanych nam faktur na Twoją akceptację czekają gotowe polecenia przelewu - nie wypełniasz już żadnych formularzy,
    • terminowość - invoobill informuje Cię o terminach płatności,
    • pełną kontrolę nad stanem konta - sam decydujesz, kiedy rachunek ma zostać opłacony,
    • dostępność - usługa jest dostępna przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku; możesz korzystać z tej formy opłacania rachunków w dowolnym miejscu i czasie, jeśli tylko masz dostęp do serwisu www lub telefonu,
    • łatwość zarządzania płatnościami - dzięki invoobill wszystkie Twoje rachunki są zgromadzone w jednym miejscu; nie ryzykujesz, że niezapłacony rachunek gdzieś się zawieruszy,
    • bezpieczeństwo - usługa invoobill spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa -wszystkie przelewy w ramach usługi są realizowane przez Twój Bank.

    Usługa invoobill dla Klientów Inteligo jest dostępna w serwisie www („Przelewy” ->  „invoobill”).

    Jak przystąpić do usługi invoobill?

    • Aby uruchomić usługę invoobill, po zalogowaniu się w serwisie www, wybierz sekcję „Przelewy” i przejdź do zakładki „invoobill”.
    • Wybierz „Wniosek o porozumienie”:
      - wskaż z listy Dostawcę (np. PGE Obrót S.A. Oddział w Skarżysku-Kamiennej),
      - wybierz z listy tytuł płatności i datę jej realizacji,
      - podaj nadany Ci przez dostawcę usług identyfikator (znajdziesz go w otrzymywanych od dostawcy rachunkach); jeśli chcesz regulować rachunki innej osoby podaj jej identyfikator,
      - potwierdź i zaakceptuj podane dane kodem z karty kodów jednorazowych.
    • Po zaakceptowaniu danych, otrzymasz kod wniosku (znajdziesz go także na „Liście wniosków” w kolumnie „Dane wniosku”), który przekażesz wybranemu Dostawcy. Jeżeli złożyłeś wniosek w imieniu innej osoby, przekaż jej otrzymany kod wniosku i poproś, aby przekazała go Dostawcy. Dane kontaktowe Dostawcy będą udostępnione w serwisie www.
    • Po przekazaniu kodu Dostawcy Twój wniosek o porozumienie znajdzie się na „Liście wniosków” i będzie oczekiwał na akceptację Dostawcy. Status wniosku będzie cały czas widoczny w serwisie www.
    • Gdy dostawca aktywuje porozumienie, wówczas pojawi się na ono w zakładce „Lista porozumień”. Teraz przed terminem płatności rachunku/faktury otrzymasz przesyłkę (znajdziesz ją w zakładce „Lista przesyłek”), która będzie zawierała żądanie płatności, załączniki z fakturami lub rachunkami. Aby zapłacić rachunek wystarczy, że zaakceptujesz żądanie płatności invoobill. Płatność możesz zrealizować również u konsultanta.

    Zlecenie realizacji płatności invoobill nie wymaga potwierdzenia kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Wodociągi Racibórz Sp. z o.o.

  2. Opłaty


    Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
    Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.

    Za złożenie wniosku o porozumienie i za ustanowienie porozumienia nie pobieramy żadnej opłaty.

    Natomiast za każdą realizację płatności invoobill jest pobierana opłata jak za przelew jednorazowy.

    W koncie prywatnym

    Opłata/Prowizja w PLN

    Operacja

    Częstotliwość

    Kanał dostępu

    Dla konta ze średnim miesięcznym saldem

    do 49 999,99 PLN

    Dla konta ze średnim miesięcznym saldem

    od 50 000,00 PLN

    Przelew/płatność w ramach Banku1

    Każda transakcja

    Kanały samoobsługowe

    0

    0

    Konsultant

    4

    4

    Przelew/płatność na rachunek w innym banku

    Każda transakcja

    Kanały samoobsługowe

    0

    0

    Konsultant

    5

    5

    1 W przypadku przelewów w ramach Kont Inteligo opłata dotyczy w szczególności przelewu standardowego, QuickMoney, MobileMoney, EmailMoney, CardMoney z zastrzeżeniem zapisów dot. pierwszego i kolejnego przelewu z rachunku oszczędnościowego.

    W koncie firmowym

    Operacja

    Częstotliwość

    Kanał dostępu

    Opłata/Prowizja w PLN

    Przelew/płatność w ramach Banku1

    Każda transakcja

    Kanały samoobsługowe

    0

    Konsultant

    4

    Przelew/płatność na rachunek w innym banku

    Każda transakcja

    Kanały samoobsługowe

    1

    Konsultant

    5

    1 W przypadku przelewów w ramach Kont Inteligo opłata dotyczy w szczególności przelewu standardowego, QuickMoney, MobileMoney, EmailMoney, CardMoney.

  3. Jak zrealizować płatność invoobill?

    Krok 1. Sprawdzasz, czy dostawca usługi wystawił fakturę
    W serwisie www, na „Liście porozumień” sprawdzasz, czy dostawca usługi przekazał przesyłkę. Przesyłka zawiera żądanie płatności, załączniki z fakturami lub rachunkami.

    Krok 2. Akceptujesz płatność
    Wybierasz opcję „Pokaż szczegóły” dostępną obok przesyłki i klikasz „Akceptuj”.

    Krok 3. Podajesz datę realizacji i zatwierdzasz dyspozycję
    Wybierasz rachunek, z którego ma być wykonana płatność oraz podajesz datę realizacji płatności. Po wprowadzeniu wymaganych danych i kliknięciu „OK”, zostaniesz przeniesiony na ekran z potwierdzeniem szczegółów przelewu.

    Realizacja płatności invoobill z datą przyszłą nie jest obecnie możliwe. Trwają prace nad przywróceniem funkcjonalności. Przepraszamy za niedogodności.

    Krok 4. Płatność invoobill została zlecona
    Po zatwierdzaniu dyspozycja jest zlecona do realizacji. Możesz sprawdzić jej szczegóły na liście przelewów oczekujących oraz na liście blokad.

  4. Dodatkowe informacje

    W przypadku przelewów do innego banku są one realizowane zgodnie z harmonogramem sesji ELIXIR:

    • I sesja ELIXIR – godzina 08:00,
    • II sesja ELIXIR – godzina 11:45,
    • III sesją ELIXIR - godzina 14:30.

    W przypadku, złożonego do realizacji polecenia przelewu na rachunek prowadzony w innym banku, po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji - rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.

    Przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego  banku:

    •  I sesją ELIXIR – godzina 11:30
    •  II sesją ELIXIR – godzina 15:10
    • III sesją ELIXIR  - godzina 17:30

    Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze.

    Odrzucenie płatności invoobill
    Możesz odrzucić płatność invoobill, która zawiera np. błędne dane w przesyłce. W tym celu wybierasz opcję „Odrzuć”, dostępną na „Liście przesyłek” -> „Pokaż szczegóły”. W szczegółach dyspozycji możesz także podać powód odrzucenia. Informację o odrzuceniu wraz z powodem odrzucenia przekażemy do KIR, która poinformuje Twojego Dostawcę.
    Odrzucenie płatności wymaga użycia kodu z karty kodów jednorazowych.

    Potwierdzenie transakcji
    Po realizacji płatności invoobill, w serwisie www możesz bezpłatnie wydrukować, przefaksować lub przesłać przez e-mail (z podpisem cyfrowym) potwierdzenie każdej pojedynczej transakcji. W tym celu wystarczy wybrać jedną z dostępnych opcji w zakładce „Historia".

  5. Dokumenty