Oferta firmowa
Oferta prywatna

Przelew standardowy

Przelew standardowy jest najpowszechniejszą formą rozliczeń bezgotówkowych. Możesz go zlecać z datą dzisiejszą lub z wskazaną przez Ciebie datą przyszłą. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zaplanować płatności i kontrolować przepływ gotówki.

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. O usłudze

    Przelew standardowy umożliwia przekaz środków pieniężnych do dowolnego odbiorcy, w dowolnym banku na terenie całego kraju. Wystarczy, że znasz numer rachunku odbiorcy.

    Z przelewu standardowego proponujemy Ci skorzystać, jeśli:

    • przekazujesz środki do osoby lub firmy, z którą nie rozliczasz się często,
    • realizujesz transakcję z datą bieżącą lub przyszłą,
    • w zależności od dyspozycji blokujesz środki pod wykonanie transakcji lub nie.

    Jeśli wykonałeś pierwszy z wielu planowanych przelewów do danego odbiorcy, możesz zachować szczegóły przelewu jako zlecenie stałe  lub zdefiniować przelew.

    Przelew standardowy możesz zlecić w:

    • serwisie www,
    • serwisie mobilnym,
    • u konsultanta.

    Dane wymagane do realizacji przelewu standardowego

    Wykonując przelew standardowy za każdym razem podajesz szczegóły przelewu:

    • rachunek odbiorcy (możesz wybrać z listy zdefiniowanych odbiorców),
    • imię i nazwisko lub nazwę odbiorcy,
    • tytuł przelewu,
    • kwotę,
    • datę jego realizacji (bieżącą lub przyszłą).

    Dodatkowo możesz podać także adres odbiorcy.

    Do czasu realizacji przelewu standardowego z datą przyszłą, możesz zmienić jego szczegóły na liście przelewów, oczekujących na realizację (sekcja „Przelewy” -> zakładka „Oczekujące”) lub u konsultanta.

    Wykonanie przelewu standardowego wymaga potwierdzenia kodem jednorazowym z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

  2. Opłaty


    Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
    Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.

    W koncie prywatnym

    Opłata/Prowizja w PLN

    Operacja

    Częstotliwość

    Kanał dostępu

    Dla kont ze średnim miesięcznym saldem do
    49 999,99 PLN

    Dla kont ze średnim miesięcznym saldem od
    50 000,00 PLN

    Przelew/przelew zdefiniowany w ramach Banku1

    każdorazowo

    Kanały samoobsługowe

    0

    0

    Konsultant

    4

    4

    Przelew/przelew zdefiniowany na rachunek w innym banku (w tym do ZUS i US)

    każdorazowo

    Kanały samoobsługowe

    0

    0

    Konsultant

    5

    5

    1 nie dotyczy Przelewu z rachunku oszczędnościowego

    W koncie firmowym

    Operacja

    Częstotliwość

    Kanał dostępu

    Opłata/Prowizja w PLN

    Przelew/przelew zdefiniowany w ramach Banku1

    każdorazowo

    Kanały samoobsługowe

    0

    Konsultant

    4

    Przelew/przelew zdefiniowanyna rachunek w innym banku

    każdorazowo

    Kanały samoobsługowe

    1

    Konsultant

    5

    1 W przypadku przelewów w ramach Kont Inteligo opłata dotyczy w szczególności przelewu standardowego, QuickMoney, MobileMoney, EmailMoney, CardMoney

  3. Jak wykonać przelew standardowy?

    Krok 1. Zlecasz przelew standardowy
    Przelew standardowy możesz zlecić w serwisie www, serwisie mobilnym lub u konsultanta.

    Krok 2. Podajesz dane przelewu
    Wybierasz rachunek, z którego chcesz zrealizować przelew, a następnie wprowadzasz szczegóły: numer rachunku odbiorcy (możesz wybrać ze zdefiniowanej listy odbiorców), nazwę i adres odbiorcy, kwotę i tytuł przelewu, a także datę jego realizacji (bieżącą lub przyszłą). Kwotę przelewu do czasu jego realizacji możesz dodatkowo zabezpieczyć blokadą.

    Krok 3. Zatwierdzasz dyspozycję
    Sprawdzasz szczegóły zleconej dyspozycji. Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, zatwierdzasz dyspozycję kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Krok 4. Przelew standardowy jest zlecony
    Jeśli kod jednorazowy jest prawidłowy, Twój przelew zostanie przyjęty do realizacji.

  4. Dodatkowe informacje

    Przelew jednorazowy standardowy na rachunki prowadzone przez PKO Bank Polski jest realizowany niezwłocznie, z pominięciem sesji Elixir.

    W przypadku przelewów do innego banku są one realizowane zgodnie z harmonogramem sesji ELIXIR:

    • I sesja ELIXIR – godzina 06:00,
    • II sesja ELIXIR – godzina 11:45,
    • III sesją ElIXIR - godzina 14:30.


    W przypadku, złożonego do realizacji poleceniae przelewu na rachunek prowadzony w innym banku, po godzinie 14.30, w których treści nie zostanie wskazana przyszła data realizacji - rachunek Zleceniodawcy zostanie automatycznie obciążony z datą złożenia zlecenia, a transakcja zostanie zrealizowana w następnym dniu roboczym.

    Przybliżony czas księgowania na rachunku przelewu przychodzącego z innego  banku:

    • I sesją ELIXIR – godzina 11:30
    • II sesją ELIXIR – godzina 15:10
    • III sesją ELIXIR  - godzina 17:30


    Sesje ELIXIR odbywają się wyłącznie w dni robocze.