Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Serwis mobilny

Rozwiń wszystkie
  1. Czy z korzystaniem z usług konta Inteligo przez serwis mobilny / WAP wiążą się jakieś dodatkowe opłaty / abonament?

    Nie. Zależy nam na tym, abyś był zadowolony z naszych usług. Dlatego oferujemy te wygodne sposoby kontaktu z Bankiem bezpłatnie.

  2. Kiedy mogę korzystać z waszych usług przez serwis mobilny?

    Usługi konta Inteligo są dostępne 24 godziny na dobę, przez cały rok.

  3. Jakie transakcje są dostępne w serwisie mobilnym?

    Transakcje i informacje dostępne w serwisie mobilnym:

  4. Czym różni się zmiana hasła od nadania hasła w serwisie mobilnym?

    Nadania hasła dokonujesz w sytuacji, gdy nie pamiętasz aktualnego hasła do serwisu mobilnego. Możesz wtedy nadać hasło tymczasowe. Potwierdzasz je kodem autoryzacji. Hasło jest ważne przez 30 minut. W tym czasie należy zalogować się do danego serwisu używając identyfikatora oraz nadanego hasła tymczasowego i zmienić hasło  na stałe.

    Zmiany hasła dokonujesz, gdy chcesz aktualne hasło zastąpić nowym. Wystarczy, że podasz obecne hasło do serwisu mobilnego a następnie podasz nowe hasło. Zmienionego/nowego hasła należy używać do każdego kolejnego logowania do danego kanału dostępu.

  5. Kiedy kanał dostępu ma status tymczasowy?

    Status tymczasowy pojawia się w momencie, gdy nadane zostało przez Ciebie hasło tymczasowe i nie zostało zmienione na hasło stałe. Status tymczasowy w tym przypadku widoczny będzie przez 30 minut, w czasie których powinieneś zmienić hasło na stałe. Po tym czasie status tymczasowy zmieni się na zablokowany.

  6. Co oznacza status zablokowany?

    Status zablokowany oznacza, iż nie ma możliwości skorzystania z danego kanału dostępu do Twojego konta. Może się on pojawić w przypadku gdy:

    • wpisałeś 3 razy niepoprawne hasło dostępu do danego kanału dostępu - jeśli korzystasz z tokena, dostęp może zostać zablokowany z powodu błędnie podawanego hasła z tokena,
    • samodzielnie zdecydowałeś się zablokować dany kanał dostępu,
    • nadawałeś nowe hasło do danego kanału dostępu i nie zmieniłeś w przeciągu 30 minut hasła tymczasowego na hasło stałe, przez co status kanału z tymczasowego zmienił się na zablokowany.

    Aby odblokować dostęp do serwisu, skontaktuj się telefonicznie z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.

  7. Hasło tymczasowe zostało nadane, ale kanał dostępu został zablokowany - dlaczego?

    Nadając nowe hasło dostępu nadajesz najpierw hasło tymczasowe, przy użyciu którego należy zalogować się do danego kanału dostępu i zmienić je na hasło stałe. Jeśli nie wykonasz tego w ciągu 30 minut status kanału zmieni się z aktywnego na zablokowany. W tym przypadku należy ponownie aktywować kanał. Używając kodu autoryzacji , nadaj kolejne hasło tymczasowe i zmień je na stałe, logując się nim do danego kanału dostępu w ciągu 30 minut.

  8. Co oznacza ostatnie udane i nieudane logowanie?

    Każde wejście - zarówno to udane jak i nieudane (przy użyciu nieprawidłowego hasła) - na Twoje konto, poprzez którykolwiek z kanałów dostępu, jest odnotowywane w systemie, a informację o tym możesz znaleźć w sekcji 'Kanały dostępu'. Dla każdego z kanałów otrzymujesz dokładną informację - data i godzina - dotyczącą ostatniego logowania. Jeśli chciałbyś sprawdzić bardziej szczegółowe informacje na ten temat, skontaktuj się z konsultantem.

  9. Jak powinno być stworzone hasło do serwisu mobilnego?

    Tworząc hasło, kieruj się kilkoma zasadami:

    • powinno być unikatowe, trudne do odgadnięcia dla innych osób,
    • musi zawierać od 8 do 20 znaków,
    • powinno składać się z cyfr oraz zawierać litery (w tym jedną wielką system rozróżnia ich wielkość,),
    • nie może zawierać typowo polskich liter (np.: "ł", "ś"),
    • może składać się ze znaków specjalnych `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>? – to nowa funkcjonalność, która została udostępniona, aby Twoje  konto było bardziej bezpieczne,
    • nie może być takie samo jak login.
    Teraz masz możliwość logowania do Inteligo w serwisie mobilnym oraz w serwisie WWW własnym loginem. Aby stworzyć lub zmienić swój login, należy po zalogowaniu do serwisu WWW wejść w zakładkę „Zarządzanie loginem” w sekcji „Dane i ustawienia”. Więcej o loginie

     

  10. Jak mogę zmienić moje hasło do serwisu mobilnego?

    Hasło do serwisu mobilnego możesz samodzielnie zmienić w serwisie WWW. Wystarczy, że w sekcji „Dane i ustawienia”, wybierzesz kolejno „Ustawienia”, „Kanały dostępu”, „Zmień hasło”.

    Aby dowiedzieć się więcej o tworzeniu hasła kliknij tutaj

    Hasło do serwisu mobilnego możesz również zmienić kontaktując się telefonicznie z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.

    Po prawidłowym zalogowaniu do serwisu telefonicznego oraz dodatkowej weryfikacji, konsultant przełączy Cię do automatycznego serwisu telefonicznego, gdzie sam nadasz nowe tymczasowe hasło.

    Twoje hasło tymczasowe będzie aktywne tylko przez 30 minut. W tym czasie zaloguj się do danego serwisu używając identyfikatora/loginu i nadanego hasła tymczasowego. Pojawi się ekran z prośbą o zmianę hasła na stałe.

    Pamiętaj: Jeżeli do autoryzacji transakcji używasz tokena zainstalowanego w telefonie komórkowym, pamiętaj, że aplikacja może być wykorzystywana na dwa sposoby: tylko do generowania kodów jednorazowych zatwierdzających transakcje lub może dodatkowo generować hasła wzmacniające logowanie.

    Sam możesz decydować, z której z możliwości chcesz korzystać i w dowolnej chwili możesz zmienić ustawienia. Po zalogowaniu w sekcję „Dane i ustawienia”, następnie w zakładce „Karty, token, SMS”  wybierz opcję „Zmień narzędzie autoryzacyjne”.

  11. Czy mogę logować się do serwisu mobilnego własnym loginem, nadanym w serwisie Inteligo?

    Po nadaniu własnego loginu w serwisie Inteligo, możesz używać go do logowania się w telefonie komórkowym.

    Pamiętaj, że logując się do serwisu WWW i serwisu mobilnego możesz wymiennie korzystać z nadanego przez siebie loginu oraz identyfikatora.