Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Powiadomienia SMS

Rozwiń wszystkie
  1. Jak działa usługa Powiadomienia?

    W ramach usługi Powiadomienia możesz otrzymywać informacje o transakcjach i operacjach na Twoim koncie na telefon komórkowy, e-mail lub komunikator internetowy np. Gadu-Gadu, Google Talk, Jabber.

  2. Jakie informacje mogę otrzymywać za pomocą usługi Powiadomienia?

    W ramach usługi Powiadomienia możesz być informowany o następujących czynnościach wykonywanych na Twoim koncie:

    Na e-mail i komunikator możesz otrzymać informację o wszystkich zdarzeniach. Na SMS nie będą wysyłane informacje o logowaniu do kanałów: www, serwisu mobilnego i automatycznego serwisu telefonicznego.

  3. Na jaki komunikator mogę otrzymywać Powiadomienia z mojego konta Inteligo?

    Powiadomienia możesz aktualnie otrzymywać na komunikatory: Google Talk/Jabber lub Gadu-Gadu. Jeśli posiadasz komunikator Google Talk/Jabber i chcesz otrzymywać powiadomienia z Twojego konta pamiętaj, aby dodać Inteligo do swoich kontaktów. Użytkownik Inteligo to: inteligo@xmpp.inteligo.pl

  4. Jak mogę uruchomić usługę Powiadomienia?

    Jeśli otworzyłeś swoje pierwsze konto Inteligo, a w złożonym wniosku podałeś nam numer swojego telefonu komórkowego, automatycznie będziesz korzystał z usługi Powiadomienia w formie SMS. Jeżeli korzystasz z konta Inteligo od dawna, usługę Powiadomienia możesz uruchomić samodzielnie w serwisie www („Dane i ustawienia” -> "Ustawienia" -> „Powiadomienia” -> „Zmień dane”) lub u konsultanta. Tam również możesz zmienić formę otrzymywania informacji w ramach usługi Powiadomienia.

  5. Co mam zrobić, aby zrezygnować z usługi Powiadomienia?

    Aby zmienić ustawienia lub zrezygnować z usługi Powiadomienia zaloguj się do serwisu www („Dane i ustawienia” -> "Ustawienia" ->„Powiadomienia” -> „Zmień dane”) lub skontaktuj się z konsultantem.

  6. W jakich godzinach mogę otrzymywać Powiadomienia?

    Informacje w ramach usługi Powiadomienia wysyłamy 24 godziny na dobę. Jeśli nie chcesz otrzymywać wiadomości w porze nocnej, możesz zmienić godziny otrzymywania Powiadomień na od 8 do 22. W takiej sytuacji informacje o operacjach realizowanych w nocy otrzymasz o 8 rano następnego dnia.

  7. Jakie są opłaty za korzystanie z usługi Powiadomienia?


    Operacja

     Częstotliwość 

    Opłata/Prowizja w PLN

    Usługa „Powiadomienia E-mail“ 1

    Miesięcznie

    0 PLN

    Usługa „Powiadomienia Komunikator“2

    Miesięcznie

    0 PLN

    Usługa „Powiadomienia SMS“3

    Miesięcznie

    5 PLN

    Ponowna aktywacja usługi„Powiadomienia SMS”

    Każda operacja

    5 PLN

    1 Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta adres e-mail. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    2Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta identyfikator komunikatora. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

    3Usługa wysyłania informacji na podany przez Klienta nr telefonu komórkowego. Zakres wysyłanych informacji jest określany podczas personalizacji usługi.

  8. Kiedy zostanie pobrana opłata za ponowną aktywację usługi Powiadomienia?

    Opłata 5 PLN za ponowną aktywację zostanie pobrana, jeśli w przeszłości korzystałeś z jednej z usług:
  9. W jaki sposób mogę obsługiwać moje konto SMS-em?

    Dzięki dostępowi do konta Inteligo przez SMS możesz, wysyłając jeden SMS, w dowolnym momencie i z każdego miejsca zrealizować płatność, doładować telefon komórkowy, a także otrzymać informację o numerze rachunku, saldzie, założonych na rachunku blokadach lub o historii 5 ostatnich transakcji.

  10. Jak mogę uruchomić dostęp SMS do mojego rachunku?

    Dostęp SMS możesz uruchomić samodzielnie w serwisie www (Dane i ustawienia” -> „Kanały Dostępu”), poprzez wybranie odpowiedniego linku przy kanale dostępu SMS lub u konsultanta Inteligo.

  11. Jak mogę zrealizować SMS-em płatność z mojego rachunku Inteligo?

    Jeżeli aktywowałeś dostęp SMS do rachunku, wystarczy wysłać SMS z komendą

     P [nazwa płatności] [kwota] [tytuł]

    pod numer +48 603 122 122.
    Przez SMS możesz wykonać każdą zdefiniowaną płatność, z wyłączeniem płatności do ZUS i Urzędu Skarbowego.

  12. Jak SMS-em doładować telefon komórkowy?

    Jeśli zdefiniowałeś wcześniej doładowania telefonów komórkowych i masz aktywny dostęp SMS, chcąc doładować telefon należy wysłać SMS z komendą

    D [numer telefonu] [kwota]

    lub

    D [nazwa doładowania] [kwota]

    pod numer +48 603 122 122.

  13. Jak SMS-em otrzymać informację o moim rachunku?

    Wysyłając SMS z odpowiednią komendą pod numer +48 603 122 122 otrzymasz natychmiast jedną z poniższych informacji o swoim koncie:
    - saldo rachunków – komenda:

    S

    lub

    S [nazwa rachunku]

    lub

    S [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - historia rachunków – komenda:

     H

     lub

     H [nazwa rachunku]

    lub

    H [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - blokada na rachunkach – komenda:

    B

    lub

    B [nazwa rachunku]

    lub

    B [4 ostatnie cyfry numeru rachunku],


    - numer rachunków – komenda:

    N

     lub

    N [nazwa rachunku]

    lub

    N [4 ostatnie cyfry numeru rachunku]. 

     

  14. Czy wpisując treść komendy powinienem używać spacji i czy rozróżniana jest wielkość liter?

    W treści komendy nie są rozróżniane wielkie i małe litery.
    Przy zlecaniu płatności i doładowań w treści SMS-a musi pojawić się spacja przed podawaną kwotą.
    Dodatkowo przy płatnościach  należy również użyć spacji po kwocie. Przy pozostałych komendach w treści SMS-a nie musisz używać spacji.

  15. Jaka jest opłata za korzystanie z dostępu przez SMS?

    Korzystanie z konta Inteligo za pośrednictwem SMS jest bezpłatne.
    Za wysłanie do Banku SMS-a ze zleceniem transakcji lub zapytaniem zapłacisz jak za wysłanie zwykłego SMS-a zgodnie z tabelą opłat Twojego operatora telefonii komórkowej.