Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

Zmiana danych

Rozwiń wszystkie
  1. Jak zmienić dane osobowe/firmy w Inteligo?

    Zobacz, jak zmienić dane osobowe lub dane firmy w Inteligo

    numer dowodu osobistego i adresu zameldowania u konsultanta.
  2. Jak zmienić numer telefonu, na który przychodzą kody SMS i powiadamiania SMS?

    Numer telefonu zmienisz u konsultanta Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89. Do potwierdzenia dyspozycji zmiany będzie potrzebny kod z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji.

    Możesz też przesłać do Banku podpisany przez Ciebie formularz zmiany danych osobowych/firmy. Wzór formularza dostępny jest w sekcji Pliki do pobrania

    Więcej o zmianie danych osobowe / firmy w Inteligo