Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

CardMoney

Rozwiń wszystkie
  1. Jak wysłać CardMoney?

    CardMoney możesz zlecić w serwisie www („Przelewy” -> „Przelewy jednorazowe” -> ”CardMoney”).

  2. Czy każdy posiadacz konta Inteligo może zlecić CardMoney?

    Tak. CardMoney może zlecić posiadacz konta prywatnego i firmowego Inteligo.

  3. Komu mogę przesłać CardMoney?

    CardMoney możesz wysłać każdej osobie, która:

    • jest posiadaczem konta Inteligo,
    • posiada ważną, aktywną kartę debetową Inteligo.
  4. Czy aby zlecić CardMoney muszę posiadać kartę debetową Inteligo?

    Nie. CardMoney może być również zlecone z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, do którego nie jest wydana karta debetowa Inteligo.

  5. Jak szybko odbiorca CardMoney otrzyma przelew?

    Odbiorca CardMoney otrzyma przelew od razu po jego zleceniu.

  6. Co się stanie, gdy zlecę CardMoney podając numer nieaktywnej, nieważnej, zamkniętej lub zastrzeżonej karty?

    Przelew CardMoney zlecony na numer nieaktywnej, nieważnej, zamkniętej lub zastrzeżonej karty nie zostanie zrealizowany.

  7. Co to jest CardMoney?

    CardMoney to sposób na przelew wykonywany z wykorzystaniem numeru karty Visa lub MasterCard osoby, której chcesz przesłać pieniądze. Odbiorcą CardMoney może być wyłącznie posiadacz konta Inteligo.