Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

EmailMoney

Rozwiń wszystkie
  1. Co to jest EmailMoney?

    EmailMoney to bardzo szybki i wygodny rodzaj przelewu, który umożliwia szybką realizację przekazania pieniędzy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Numer rachunku odbiorcy nie jest wymagany, wystarczy, że znasz jego adres e-mail.

  2. Jak działa EmailMoney?

    Po zleceniu EmailMoney, na podany adres poczty elektronicznej wysyłany jest e-mail z linkiem umożliwiającym zalogowanie do serwisu WWW i odebranie przelewu. Odbierając EmailMoney podaje się ustaloną przez nadawcę odpowiedź na pytanie zabezpieczające. Jeśli odbiorca EmailMoney nie posiada konta Inteligo, może otworzyć konto i odebrać przelew. Przelew można odebrać w ciągu 30 dni, po tym czasie zostanie zwrócony do nadawcy.

  3. Czy mogę wysłać EmailMoney do osoby, która ma konto w innym banku?

    Tak. Konieczne jednak do odebrania przelewu będzie otwarcie przez Odbiorcę Konta Inteligo.

  4. Czy EmailMoney mogę wysyłać tylko na adres e-mail widniejący w bazie danych banku, czy na dowolny adres e-mail odbiorcy?

    Wysyłając EmailMoney możesz podać dowolny adres e-mail odbiorcy, niekoniecznie widniejący w bazie banku. Po zatwierdzeniu przez Ciebie dyspozycji wysłania EmailMoney, odbiorca zostanie powiadomiony e-mailem o nadejściu pieniędzy. Następnie, klikając na specjalny link znajdujący się w treści otrzymanej wiadomości, zostanie poproszony o zalogowanie się do swojego serwisu internetowego i po udzieleniu prawidłowej odpowiedzi na pytanie zabezpieczające, pieniądze wpłyną na rachunek odbiorcy.

  5. Czy mogę wysłać EmailMoney do kilku osób jednocześnie?

    Nie, ponieważ EmailMoney, podobnie jak każdy przelew, jest pojedynczym przesłaniem środków na rachunek konkretnego odbiorcy.

  6. Czy mogę wysłać EmailMoney do jakiejś firmy?

    EmailMoney może być wysłane zarówno na rachunek prywatny jak i firmowy.

  7. Chcę odebrać EmailMoney, ale system mówi, że zostało odesłane do nadawcy.

    Taka sytuacja może wystąpić w przypadku, gdy próbujesz odebrać EmailMoney po 30 dniach od wysłania przez nadawcę lub, gdy poprzednio odrzuciłeś otrzymane EmailMoney. W obu przypadkach przelew zostaje automatycznie odesłany do nadawcy.

  8. Co się stanie, jeżeli przy odbiorze EmailMoney błędnie odpowiem na pytanie nadawcy?

    Pięć błędnych prób podania odpowiedzi na ustalone przez nadawcę pytanie zabezpieczające, spowoduje zablokowanie możliwości odbioru pieniędzy i odesłanie ich do nadawcy.