Pytania i odpowiedzi

FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Zarówka

MobileMoney

Rozwiń wszystkie
  1. Co to jest MobileMoney?

    MobileMoney to szybki sposób na przelew bez konieczności podawania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy, że znasz numer telefonu komórkowego osoby, której chcesz przesłać pieniądze. Odbiorcą MobileMoney może być wyłącznie posiadacz konta Inteligo.

  2. Jak wysłać MobileMoney?

    MobileMoney możesz zlecić w serwisie WWW („Przelewy” -> "Przelewy jednorazowe” -> „MobileMoney”) lub w serwisie mobilnym („Transakcje” -> „Przelew MobileMoney”).

  3. Czy każdy posiadacz konta Inteligo może zlecić MobileMoney?

    MobileMoney może zlecić tylko posiadacz Konta prywatnego Inteligo.

  4. Komu mogę przesłać MobileMoney?

    MobileMoney możesz wysłać każdej osobie, która:

    • jest posiadaczem Konta Inteligo,
    • podała nam swój aktualny numer telefonu komórkowego.
  5. Czy mogę wysłać MobileMoney na zagraniczny numer telefonu komórkowego ?

    Nie, MobileMoney może być wysłane tylko na numer krajowego numeru telefonu komórkowego.