Karta kodów jednorazowych

Karta kodów jednorazowych to jedno z narzędzi autoryzacji w Inteligo.

a9f289d4-a0fb-4603-8021-07a2761976b2.png

Karta kodów jednorazowych jest plastikową kartą wielkości standardowej karty płatniczej - zawiera kody umożliwiające potwiedzanie przelewów i innych operacji w Inteligo.

Na każdej karcie znajduje się 40 jednorazowych 6-cyfrowych kodów, pokrytych warstwą ochronną, zabezpieczającą przed odczytaniem kodu przez osobę niepowołaną. Jeśli podczas zlecania operacji podasz nieprawidłowy kod, nie będzie ona zrealizowana.

Więcej o narzędziach autoryzacji w Inteligo

Zmień narzędzie autoryzacji

  1. Jak otrzymać kartę kodów?

    Jeśli wybierzesz kartę kodów jako narzędzie autoryzacji na wniosku o konto, pierwszą kartę kodów otrzymujasz w przesyłce startowej. Po wykorzystaniu połowy kodów z karty bieżącej, kolejną kartę przygotujemy automatycznie i bezpłatnie wysyłamy pocztą na Twój adres korespondencyjny podany w systemie Inteligo. 

    Kartę kodów możesz też zamówić w serwisie Inteligo wybierając Dane i ustawienia  Karty, mobilna autoryzacja, SMS w sekcji Na skróty: Zamów nową kartę kodów. Nową kartę kodów przygotujemy w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych, następnie wyślemy bezpłatnie pocztą (list zwykły) lub przekażemy kurierowi. Informacje na temat realizacji zamówienia sprawdzisz w serwisie, korzystając z funkcji Historia i status zamówień lub u konsultanta.

    Operacja

    Częstotliwość

    Opłata dla kont prywatnych i firmowych

    Przesłanie kolejnej karty kodów

    każdorazowo

    0 PLN – poczta (list zwykły). W przypadku dyspozycji Klienta przesłania listem poleconym lub priorytetowym opłata zostanie powiększona o 5 PLN.

    50 PLN – przesyłka kurierska dostarczana na terenie kraju.

    Warto wiedzieć, że na liście kart kodów możesz mieć maksymalnie 5 kart. Pamiętaj jednak, że jeżeli masz jakąś nieaktywną, niewykorzystaną jeszcze kartę, kolejna nie zostanie wysłana.

  2. Jak aktywować kartę kodów?

    • w serwisie Inteligo: Dane i ustawienia  Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Karty kodów  → Aktywuj
    • w serwisie mobilnym Inteligo: Dostęp do serwisu → Aktywacja karty kodów
    • w automatycznym serwisie telefonicznym, po zalogowaniu (pod numerem 6: „Aktywacja karty kodów”)

    Pamietaj:

    • Ze względów bezpieczeństwa podczas aktywacji wymagamy podania kodu z dotychczasowej karty oraz pierwszego kodu z nowej. Jeżeli nie posiadasz poprzedniej karty kodów (lub jest ona zablokowana), w celu aktywowania nowej skontaktuj się z konsultantem.
    • Jeśli kod na karcie kodów jest nieczytelny lub nie jest akceptowany - skontaktuj się z konsultantem, aby go unieważnić.
    • Po wpisaniu 3 razy z rzędu błędnego kodu, ze względów bezpieczeństwa blokujemy kartę kodów. Aby ją odblokować, skontaktuj się z konsultantem.
    • Jeśli utracisz kartę kodów, która nie była jeszcze używana (jest nieaktywna) i masz pewność, że się nie odnajdzie - usuń ją z listy. Pamiętaj jednak, że usunięcie nieaktywnej karty kodów jest nieodwracalne.
    • Możesz również zablokować aktywną kartę kodów jednorazowych w serwisie  lub u konsultanta Inteligo. Jest to decyzja odwracalna.