Kody SMS

Zatwierdzaj transakcje i operacje w Inteligo kodami przesłanymi SMS-em.

99cb184a-7d3b-4e72-a72a-0cf0236fcbb0.png
  1. O kodach SMS

    Kody potrzebne do zatwierdzania operacji dokonywanych na koncie wraz ze szczegółami transakcji możesz otrzymywać w formie SMS-ów. Kody będą składały się z 6 cyfr. Zatwierdzanie operacji z ich użyciem polega na prawidłowym wpisaniu w serwisie transakcyjnym hasła do konkretnej operacji. Za korzystanie z kodów SMS nie są pobierane dodatkowe opłaty.

    Błędne podanie kodu 3 razy z rzędu spowoduje zablokowanie tego narzędzia autoryzacji. Aby je odblokować, wystarczy skontaktować się z konsultantem.

    Aby korzystać z kodów SMS, niezbędny jest Twój aktualny numer telefonu w danych osobowych w Inteligo. Sprawdź, czy numer telefonu komórkowego w Twoich danych jest aktualny. Jeśli chcesz go zmienić, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 121 121 lub + 48 (81) 535 67 89.

    Zmień narzędzie autoryzacji

  2. Zmiana narzędzia autoryzacyjnego na kody SMS

    1. Przygotuj Twoje aktualne narzędzie autoryzacyjne (karta kodów lub token) oraz telefon komórkowy, na który chcesz otrzymywać kody SMS.0101
    2. Po zalogowaniu się do konta, sprawdź, czy w Twoich danych znajduje się aktualny numer telefonu komórkowego. Jeśli w systemie Inteligo nie ma numeru Twojego telefonu komórkowego lub jest on nieaktualny, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 800 121 121 lub +48 (81) 535 67 89 i podaj aktualny numer.0202
    3. By zmienić narzędzie autoryzacyjne na kody SMS, wybierz kolejno zakładki: „Moje dane i ustawienia”, „Narzędzia autoryzacyjne”, „Zmień”. 03W trakcie zmiany system poprosi Cię o kod z obecnego narzędzia autoryzacji oraz kod SMS przesłany na Twój numer telefonu.03
    4. Po akceptacji zmiany system Inteligo będzie Cię prosił o podanie kodu SMS w celu zaakceptowania zlecanych operacji.0404

    Jeśli korzystasz z karty kodów, masz na niej niewykorzystane kody i przejdziesz na kody SMS, zachowaj kartę. Może się ona przydać, gdy korzystanie z telefonu nie będzie możliwe. W takim przypadku wystarczy, że zmienisz narzędzie autoryzacyjne z pomocą konsultanta.

    Zmień narzędzie autoryzacji

  3. Jak korzystać z kodów SMS?

  4. Opłaty

    Aktywacja i korzystanie z kodów SMS jest bezpłatne.

  5. Zablokowanie kodów SMS

    W przypadku utraty telefonu komórkowego, na który otrzymujesz kody SMS, zablokuj narzędzie autoryzacji w serwisie WWW Inteligo lub z pomocą naszego konsultanta 800 121 121 lub + 48 (81) 535 67 89.

    Ze względów bezpieczeństwa kody SMS zablokujemy Ci, jeśli trzy razy z rzędu podasz błędny kod SMS.

    Aby odblokować kody SMS lub zmienić rodzaj używanego przez Ciebie narzędzia autoryzacyjnego, skontaktuj się z konsultantem Inteligo.

  6. Informacje dodatkowe

    Kody SMS są wysyłane tylko na jeden numer telefonu komórkowego widniejący w danych.

    System Inteligo nie prosi o podanie więcej niż jednego kodu w tej samej chwili!

    O podanie kodu z narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em) nie poprosimy Cię podczas realizacji takich transakcji, jak:

    • przelew pomiędzy własnymi rachunkami Inteligo (w koncie indywidualnym, wspólnym i firmowym),
    • utworzenie i modyfikacja zlecenia stałego w ramach kont własnych Inteligo oraz
    • utworzenie przelewu zasilającego rachunek maklerski powiązany z Twoim kontem Inteligo. 

    Wyjątki:

    Aktywacja lub zmiana narzędzia autoryzacyjnego. Podczas tych czynności system poprosi Cię o kod z aktualnego narzędzia autoryzacyjnego (np. kod SMS) oraz o kod z narzędzia, które chcesz aktywować. Jeśli będziesz korzystać z kodów SMS, podczas zmiany numeru telefonu u konsultanta również poprosimy o kod SMS z aktualnego i nowego numeru telefonu.

    Ważne: przed wpisaniem kodu SMS do serwisu sprawdź, czy informacje o operacji podane w SMS-ie zgadzają się z danymi prezentowanymi w serwisie.

    O kod SMS prosimy tylko w przypadku wykonywania operacji (np. zlecenie przelewu, zmiana danych osobowych, modyfikacja płatności), nigdy podczas logowania.

    Nikomu nie udostępniaj kodów otrzymanych SMS-em!

    Jeżeli utracisz telefon, na który otrzymujesz kody SMS, niezwłocznie zablokuj tę formę autoryzacji w serwisie WWW lub u konsultanta!

  7. Dokumenty