PZU Dom

Ubezpieczenie dla Twojego domu lub mieszkania.

  /media_files/28c5cbd1-a1a0-420f-a6ae-e777a11e6755.png Dodatkowe wsparcie w przypadku domowych awarii
      dzięki ubezpieczeniu PZU Pomoc w domu.

  /media_files/28c5cbd1-a1a0-420f-a6ae-e777a11e6755.png Szkoda nie pomniejsza sumy ubezpieczenia lokali
      i budynków.

Zaloguj się i kup ubezpieczenie

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Jak kupić ubezpieczenie

    Krok 1. Wybierasz ubezpieczenie PZU DOM
    Zaloguj się do konta,wybierz zakładkę „Ubezpieczenia” a następnie „Nowe ubezpieczenie majątkowe” dostępne w sekcji „Na skróty”. Pamiętaj, aby zapoznać się z Kartą produktu ubezpieczenia PZU DOM.

    Krok 2. Podajesz informacje o ubezpieczanym majątku
    Wybierz, co chcesz ubezpieczyć, wariant ubezpieczenia PZU Pomoc w domu, datę rozpoczęcia ubezpieczenia, podaj sumę ubezpieczenia, a następnie podaj adres, pod którym znajduje się ubezpieczany majątek.

    Krok 3. Potwierdzasz zakup
    Potwierdź swoje dane, zaakceptuj wysokość składki, wybierz rachunek, z którego chcesz opłacić składkę, a następnie potwierdź kupno ubezpieczenia kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji (karty kodów, tokena lub przesłanego SMS-em).

    Krok 4. Ubezpieczenie zaczyna działać
    Początek okresu ubezpieczenia rozpocznie się zgodnie z wybraną przez Ciebie datą (może to być już następny dzień po zakupie ubezpieczenia w Inteligo i opłaceniu składki). W momencie zgłaszania szkody nie będziesz potrzebował umowy ubezpieczenia - wystarczy numer polisy, który znajdziesz na formularzu przelewu i w zakładce „Ubezpieczenia” w Twoim koncie. W tym miejscu znajdziesz wszystkie Twoje polisy w wersji elektronicznej.

    Kup ubezpieczenie

  2. O produkcie

    Informujemy, że od dnia 6 lutego 2019 roku została wznowiona sprzedaż ubezpieczeń PZU Dom w serwisie transakcyjnym Inteligo.
    Zapraszamy do skorzystania z oferty.

    W ramach PZU DOM ubezpieczysz:

    • nieruchomości do wyboru:
      • budynki mieszkalne - także na etapie budowy,
      • lokale mieszkalne,
      • garaże w połączeniu z budynkiem mieszkalnym lub budynkiem mieszkalnym w stadium zabudowy.
    • ruchomości domowe i stałe elementy, z wyjątkiem mieszkańców Unii Europejskiej (spoza Polski), którzy mogą je wykupić w połączeniu z lokalem lub budynkiem mieszkalnym).

    Jakie ryzyka obejmuje ubezpieczenie

    • zalanie, powódź,
    • ogień, eksplozja, piorun,
    • grad, huragan, śnieg,
    • osuwanie się ziemi i inne zdarzenia losowe,
    • dewastacje mienia (nie dotyczy budynków na etapie budowy)
    • kradzież z włamaniem,
    • rabunek w miejscu i poza miejscem ubezpieczenia.

    Ubezpieczenie przeznaczone jest dla osób fizycznych.

    Kup ubezpieczenie

  3. Dodatkowe korzyści

    • Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym
      Jeśli ubezpieczysz ruchomości domowe, PZU SA odpowiada dodatkowo za szkody wyrządzone osobom trzecim przez Ciebie i Twoich bliskich. Na przykład: jeśli pęknie u Ciebie kaloryfer, PZU zapłaci nie tylko za Twój parkiet, ale również za sufit sąsiada z dołu!
    • Ubezpieczenie mienia biurowego w miejscu ubezpieczenia
      W przypadku prowadzenia w miejscu ubezpieczenia (domu, mieszkaniu) działalności gospodarczej (np. biuro podatkowe, kancelaria prawna, gabinet lekarski) polisa obejmuje też - bez konieczności zawierania osobnej umowy - sprzęty biurowe służące do takiej działalności.
    • Ubezpieczenie Twojego mienia służbowego
      W ramach ubezpieczenia ruchomości ubezpieczone jest również Twoje mienie służbowe np.: laptop i telefon komórkowy.
    • Ubezpieczenie na wypadek rabunku poza miejscem ubezpieczenia
      Przy wykupieniu  ubezpieczenia ruchomości domowych  PZU SA odpowiada również za szkody w wyniku rabunku poza miejscem ubezpieczenia do wysokości 5% sumy ubezpieczenia  dla szkód w przedmiotach ze srebra, złota, platyny, pieniądzach i biżuterii, a do wysokości 10% sumy ubezpieczenia dla  szkód w pozostałych ruchomościach.
    • Możliwość dokonania cesji z polisy, czyli przeniesienia praw z umowy ubezpieczenia
      W trakcie zakupu ubezpieczenia polisy PZU DOM możesz dokonać cesji ubezpieczenia np. na rzecz banku udzielającego kredytu.  Na tej podstawie ewentualne odszkodowanie zostanie wypłacone wskazanej przez Ciebie osobie lub instytucji.
    • Pomoc w domu
      Ubezpieczenie dodatkowe - dostępne w trzech wariantach (Komfort, Super i Super Plus ), dzięki któremu  w razie awarii w domu, możesz liczyć między innymi na: pomoc w organizacji interwencji specjalisty, np. ślusarza, hydraulika czy murarza, w zorganizowaniu transportu i pobytu w hotelu, naprawę sprzętu RTV, AGD i PC wraz z kosztami części zamiennych. W ramach ubezpieczenia możesz również skorzystać z porady specjalisty np. ds. zabezpieczeń  przed kradzieżą.

      Wariant Komfort jest bezpłatnie dodawany do każdej polisy ubezpieczenia domu, lokalu mieszkalnego lub ruchomości domowych i stałych elementów.

      Warianty Super i Super Plus
      są oferowane przy ubezpieczeniu domu, lokalu mieszkalnego lub ruchomości domowych i stałych elementów na preferencyjnych warunkach.
  4. Ile to kosztuje

    Wysokość składki jest uzależniona od wartości oraz rodzaju ubezpieczanego majątku.

    Dodatkowo do każdej polisy ubezpieczenia domu/lokalu mieszkalnego lub ruchomości domowych i stałych elementów otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pomoc w domu w wariancie Komfort.

    Jeśli chcesz, możesz również skorzystać z dwóch innych wariantów ubezpieczenia Pomoc w domu: 30 zł za Wariant Super i 330 zł za Super Plus.

  5. Jak zgłosić szkodę

    Po zaistnieniu szkody, skontaktuj się z Infolinią Grupy PZU SA pod numerem:
    801 102 102 lub (22) 566 5555.

  6. Dodatkowe informacje

    Pytania

    • Na temat formularza ubezpieczeniowego
      800 121 121 bezpłatna infolinia Inteligo
      lub +48 81 535 67 89 (połączenie z telefonów komórkowych i z zagranicy).
    • Na temat warunków ubezpieczenia
      dowolna jednostka PZU SA lub Infolinia Grupy PZU
      801 102 102 lub (22) 566 5555.

    W przypadku Umowy zawieranej za pośrednictwem Internetu, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów i złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (Platforma ODR) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. - adres: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Za działanie Platformy ODR odpowiada Komisja Europejska. Adres poczty elektronicznej do kontaktu z PZU SA jest następujący: reklamacje@pzu.pl.

  7. Dokumenty