, Inteligo

[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną

 

Potrzebujemy chwili na prace techniczne, dlatego w niedzielę 25 września od godz. 00:00 do godz. 5:00 nie będzie można korzystać:

  • z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo i aplikacji mobilnej IKO,
  • funkcji otwartej bankowości,
  • płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo”.

W tym czasie nie będzie także można zarządzać kartami płatniczymi w serwisie Inteligo oraz aplikacji IKO.

Wszystkie karty będą działać w bankomatach i sklepach stacjonarnych. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty, dodatkowo mogą wystąpić utrudnienia w płaceniu kartą w internecie.

Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej.

Za utrudnienia przepraszamy.