, Inteligo

Nowe rozwiązania w serwisie m.inteligo.pl

Dziś mamy dobrą wiadomość dla korzystających z serwisu mobilnego: wprowadziliśmy nowe rozwiązania, dzięki którym obsługa konta jest jeszcze wygodniejsza.

35254e93-1774-4645-a803-c5e160524431.png

Swoje konto w Inteligo możesz obsługiwać przez telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne. Aby skorzystać z naszego serwisu mobilnego, należy połączyć się z Internetem i przejść na stronę m.inteligo.pl.

Po zalogowaniu identyfikatorem i hasłem do serwisu mobilnego czekają na Ciebie nowości:

1. Funkcja „Wybrane operacje”

Dzięki tej funkcji uzyskasz szybszy dostęp do wybranych, najczęściej wykorzystywanych przez Was operacji:

  •  Historia rachunku,
  •  Przelew między własnymi rachunkami,
  •  Szczegóły karty,
  •  Przelew jednorazowy,
  •  Zdefiniowane doładowanie telefonu.

Jeśli korzystasz z telefonu dotykowego, funkcja „Wybrane opcje” będzie prezentowana w następujący sposób:

Serwis Mobilny Inteligo

Wystarczy jeden ruch i możesz np. wykonać przelew :) W telefonach tradycyjnych „Wybrane operacje” są dostępne jako pierwsza pozycja w menu.

Przygotowaliśmy również coś dla posiadaczy kart kredytowych Inteligo :) Do menu została dodana  pozycja „Karta kredytowa”.  W tym dziale możesz sprawdzić szczegóły karty, takie jak numer, status, data wydania i ważności oraz informacje finansowe, czyli aktualny limit karty, wysokość dostępnych środków, saldo zadłużenia i blokady oraz odsetki. W zakładce „Szczegóły karty” można również zastrzec kartę lub zmienić sposób jej autoryzacji.

2. Funkcja „Zdefiniowane doładowanie telefonu

Jeżeli posiadasz zdefiniowane doładowanie telefonu komórkowego, możesz również korzystać z tej funkcji w serwisie mini. Funkcja ta została dodana zarówno w zakładce „Transakcje”, jak również „Wybrane operacje”.

transakcje w mini

Przygotowaliśmy również coś dla posiadaczy kart kredytowych Inteligo :) Do menu została dodana  pozycja „Karta kredytowa”.  W tym dziale możesz sprawdzić szczegóły karty, takie jak numer, status, data wydania i ważności oraz informacje finansowe, czyli aktualny limit karty, wysokość dostępnych środków, saldo zadłużenia i blokady oraz odsetki. W zakładce „Szczegóły karty” można również zastrzec kartę lub zmienić sposób jej autoryzacji.

Pamiętaj, że do zalogowania w serwisie mobilnym potrzebujesz identyfikatora i hasła. Identyfikator jest stały i niezmienny, logujesz się nim zarówno do serwisu internetowego, jak i telefonicznego. Jeżeli nie pamiętasz hasła do serwisu mobilnego, możesz je nadać – w serwisie internetowym. Będzie to hasło tymczasowe, ważne tylko przez 30 minut. Zaloguj się nim, zmień je na własne i sprawdź nowe rozwiązania :)