, Inteligo

Mobilna autoryzacja już dostępna w IKO

Skorzystaj z nowego, wygodnego sposobu potwierdzania swoich bankowych operacji – możesz autoryzować je w swojej aplikacji IKO.

caddb3d6-d5e3-4143-a66f-badf817067e7.png

Masz zablokowaną mobilną autoryzację? Sprawdź, co zrobić

Wystarczy, że zadzwonisz na naszą infolinię: 800 121 121. Nasz konsultant aktywuje Ci kody SMS, dzięki czemu odzyskasz możliwość potwierdzania operacji. Jeżeli korzystałeś z dwustopniowego logowania do serwisu Inteligo, po włączeniu kodów SMS ta opcja przestanie być aktywna. Z włączonymi kodami SMS możesz już samodzielnie ponownie włączyć mobilną autoryzację.

W czasie rozmowy poprosimy Cię o podanie hasła telefonicznego. Jeżeli go nie pamiętasz, możesz ja nadać w czasie rozmowy.

Mobilna autoryzacja – jak to działa?

  1. Po zleceniu operacji, np. polecenia przelewu otrzymasz powiadomienie w aplikacji mobilnej IKO.
  2. 2 sposoby potwierdzania operacji w IKO - w zależności od typu operacji i kwoty:
    • Bezpośrednio w powiadomieniu push w aplikacji, przez wybranie Zatwierdź.
    • W uruchomionej aplikacji IKOprzez wybranie Zatwierdź lub podanie kodu PIN Zatwierdź.
    • 0 zł za aktywację i korzystanie (pamiętaj:do korzystania z mobilnej autoryzacji potrzebujesz dostępu do internetu, co może się wiązać z opłatą za pakiet transmisji danych).

Nie masz jeszcze aplikacji IKO?

Aktywuj IKO

 

Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

  1. Kliknij ikonę menu (☰) w lewym górnym rogu aplikacji, następnie UstawieniaNarzędzia autoryzacyjne.
  2. Kliknij kafelek Aplikacja IKO i wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji.
  3. Kliknij przycisk Zatwierdź i na następnym ekranie podaj kod otrzymywany w dotychczasowy sposób (kod SMS/kod z karty kodów jednorazowych).

 

Jak włączyć mobilną autoryzację  w serwisie internetowym Inteligo?

  1. Przejdź do sekcji Dane i ustawieniaKarty, mobilna autoryzacja, SMS i kliknij Zmień narzędzie autoryzacyjne.
  2. Wybierz Aplikacja mobilna IKO, jako sposób dokonywania uwierzytelnienia. Możesz włączyć dodatkowo zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego Inteligo w IKO (tzw. weryfikacja dwuetapowa) i kliknij Dalej.
  3. Wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji i na następnym ekranie podaj kod otrzymany w dotychczasowy sposób (kod SMS / kod z karty kodów jednorazowych).
  4. Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.

 

Więcej o narzędziach autoryzacji w Inteligo
Więcej o mobilnej autoryzacji
Więcej o aplikacji IKO

 

* Aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy Inteligo stanowią usługę bankowości elektronicznej.