Serwis Telefoniczny Inteligo

Obsługuj finanse w Inteligo przez telefon pod numerem 800 121 121* lub +48 81 535 67 89**. Do weryfikacji tożsamości przez serwis telefoniczny służy:

  • identyfikator
  • hasło telefoniczne – 6-8 cyfrowe hasło ustalasz je w trakcie aktywacji dostępu do konta przez serwis telefoniczny i możesz je potem dowolnie zmieniać w serwisie Inteligo

Automatyczny serwis telefoniczny (IVR) umożliwia realizację wybranych operacji na klawiaturze telefonu, a konsultant przyjmie dyspozycję i udzieli Ci informacji.

  1. Jak aktywować serwis telefoniczny i nadać hasło telefoniczne?

     

    1. Przygotuj swój identyfikator Klienta (numer klienta składający się z 8 cyfr znajdziesz na umowie lub w mailu otrzymanym po otwarciu konta).
    2. Zadzwoń na numer 800 121 121* lub +48 81 535 67 89**.
    3. Wybierz 1 („Jestem klientem”) 
    4. Wprowadź swój ośmiocyfrowy numer klienta i naciśnij krzyżyk (#).
    5. Na prośbę lektora o wprowadzenie hasła telefonicznego, wprowadź hasło pierwszego logowania i naciśnij # (hasło pierwszego logowania otrzymasz automatycznie SMS-em po wprowadzeniu numeru klienta lub znajdziesz w kopercie otrzymanej wraz z umową).
    6. Zmień hasło pierwszego logowania na własne, wprowadzając je dwukrotnie z klawiatury telefonu zgodnie z poleceniami lektora. 
    7. Jeśli usłyszysz komunikat „Hasło telefoniczne zostało zmienione”, Twój dostęp do serwisu telefonicznego jest aktywny.

    Pamiętaj!

    • Nigdy nie udostępniaj hasła i numeru klienta osobom trzecim i nie podawaj ich na nieszyfrowanych stronach.
    • Pięciokrotne błędne wprowadzenie hasła powoduje blokadę serwisu, w którym zostało użyte. Można je odblokować po kontakcie z infolinią.
  2. Obsługa przez serwis telefoniczny Inteligo

    Automatyczny serwis telefoniczny (IVR)

    Aby skorzystać z serwisu telefonicznego Inteligo, należy postępować według wskazówek lektora. Najpierw logujesz się wprowadzając na klawiaturze telefonu swój identyfikator klienta i wybrane cyfry hasła telefonicznego, a następnie wybierz numer funkcji, aby z niej skorzystać.

     

     

    Pamietaj! po zalogowaniu w tym serwisie możesz korzystać z funkcji serwisu automatycznego lub skontaktować się z jednym z konsultantów Inteligo, wybierając „0” z klawiatury telefonu.

    Aby skorzystać z serwisu telefonicznego, należy używać aparatu z wybieraniem tonowym (DTMF). Aparaty nowego typu mają wbudowaną funkcję tonowego wybierania automatycznie. Jeśli centrala telefoniczna, do której przyłączony jest twój telefon stacjonarny wymaga wybierania impulsowego, przełącz aparat na wybieranie tonowe po uzyskaniu połączenia.

    Najpopularniejsze sposoby przełączania aparatu na wybieranie tonowe:

    • Wciśnięcie klawisza "tone" na aparacie.
    • Przesunięcie suwaka umieszczonego na aparacie z pozycji "P" (pulsowe) na "T" (tonowe).
    • Wciśnięcie gwiazdki * (pod klawiszem z cyfrą 7 na aparacie).
    • W niektórych modelach telefonów dwukrotne wciśnięcie krzyżyka # (pod klawiszem z cyfrą 9 na aparacie).
    • Wciśnięcie innego przycisku na aparacie (informacje powinny być zawarte w instrukcji obsługi Twojego aparatu telefonicznego).

    Konsultant serwisu telefonicznego Inteligo

    Jeśli po zalogowaniu do serwisu telefonicznego Inteligo wybierzesz 0, połączysz się z konsultantem. Ze względów bezpieczeństwa na początku każdej rozmowy konsultant zada Ci kilka pytań w celu dodatkowej identyfikacji.

    Łącząc się z konsultantem możesz nie tylko uzyskać potrzebne informacje, ale także zlecić wykonanie przelewu, założenie lokaty etc. Większość zlecanych operacji będzie wymagała potwierdzenia kodem jednorazowym. Tylko prawidłowe podanie przez Ciebie kodu umożliwi konsultantowi realizację dyspozycji.

    Rozmowa z konsultantem bankowości telefonicznej Inteligo a podawanie kodu jednorazowego:

    • Jeśli zadzwoni do Ciebie konsultant Banku, nigdy nie poprosi Cię o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego
    • Jeśli Ty dzwonisz do serwisu telefonicznego Inteligo i chcesz autoryzować operację, możesz zostać poproszony o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego.
    Pamiętaj! Pracownicy Banku nie dzwonią z numerów zastrzeżonych, czyli takich, które nie wyświetlają się na ekranie telefonu, a na początku rozmowy podają swoje imię i nazwisko.      W razie jakichkolwiek wątpliwości rozłącz się i zweryfikuj pod numerem infolinii Banku (800 121 121*, +48 81 535 67 89**), czy połączenie było nawiązane przez pracownika banku.