Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
- Płatności zbliżeniowe telefonem
-
Twoje Konto
- Jak otworzyć konto
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
- Przeniesienie rachunku i usług płatniczych do Inteligo
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- hop lokata
- igo lokata
- Lokata 6+6
- Lokata 3+3
- Lokaty o stałym oprocentowaniu
- Lokaty o zmiennym oprocentowaniu
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Przeniesienie rachunku i usług płatniczych do Inteligo
Rozwiń wszystkie-
W jaki sposób mogę przenieść rachunek bankowy z innego banku do Inteligo?
Wszystkie formalności związane z przeniesieniem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w ramach konta indywidualnego mogą być za Ciebie zrealizowane przez Inteligo.
Wystarczy, że udzielisz Inteligo upoważnienia do przeniesienia rachunku płatniczego.Dyspozycje taką możesz złożyć wysyłając pocztą wypełnione formularze:
Załącznik do Upoważnienia do przeniesienia rachunku
na adres Banku:
INTELIGO Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Kancelaria
ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamośćlub
składając dyspozycję w serwisie internetowym w dedykowanej temu sekcji „Przeniesienie rachunku z innego banku” (która znajdziesz w menu „Rachunki” - „Szczegóły rachunku”).
Wraz z rachunkiem mogą być również przeniesione: saldo rachunku oraz usługi płatnicze (polecenia zapłaty i zlecenia stałe).
-
W jaki sposób mogę przenieść rachunek wspólny z innego banku do Inteligo?
Wszystkie formalności związane z przeniesieniem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego prowadzonego w ramach konta wspólnego mogą być za Ciebie zrealizowane przez Inteligo. Wystarczy, że wszyscy posiadacze konta wspólnego udzielą Inteligo pełnomocnictwa na przeniesienia rachunku płatniczego.
Dyspozycje taką możesz złożyć wysyłając pocztą wypełnione i podpisane przez wszystkich posiadaczy konta wspólnego formularze:
na adres Banku:
INTELIGO Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Kancelaria
ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamośćlub
składając dyspozycję w serwisie internetowym w dedykowanej temu sekcji „Przeniesienie rachunku z innego banku” (która znajdziesz w menu „Rachunki” - „Szczegóły rachunku”).
Wraz z rachunkiem mogą być również przeniesione: saldo rachunku oraz usługi płatnicze (polecenia zapłaty i zlecenia stałe).
-
W jaki sposób mogę przenieść usługi płatnicze (polecenia zapłaty i zlecenia stałe) z innego banku na rachunek Inteligo?
Jeżeli posiadasz konto prywatne Inteligo usługi płatnicze zostaną przeniesione na istniejący rachunek, w innym przypadku otworzymy dla Ciebie nowe konto. Wszystkie formalności związane z przeniesieniem usług płatniczych mogą być za Ciebie zrealizowane przez Inteligo. Wystarczy, że udzielisz Inteligo pełnomocnictwa na przeniesienie usług i dostarczysz wypełniony wniosek o przeniesienie usług.
Załącznik do Upoważnienia do przeniesienia rachunku
Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego
Adres Banku na jaki należy przesłać wypełnione i podpisane dokumenty, to:
INTELIGO Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Kancelaria
ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamość -
Czy po przeniesieniu rachunku z innego banku do Inteligo zachowam dotychczasowy numer rachunku?
Nie. W momencie przeniesienia rachunku do Inteligo z innego banku otrzymasz nowy numer rachunku.
-
Jak długo trwa przeniesienie rachunku oraz usług płatniczych z innego banku do Inteligo?
Inteligo przeniesie Twój dotychczasowy rachunek oraz polecenia zapłaty i zlecenia stałe w ciągu 5 dni roboczych od następnego dnia roboczego po uzyskaniu niezbędnych informacji od dotychczasowego banku, albo od Ciebie. Wymaganymi dokumentami są prawidłowo wypełniony wniosek o przeniesienie dotychczasowego rachunku oraz pełnomocnictwo do dokonania czynności przeniesienia dotychczasowego rachunku.
Załącznik do Upoważnienia do przeniesienia rachunku
Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego
Adres Banku na jaki należy przesłać wypełnione i podpisane dokumenty, to:
INTELIGO Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Kancelaria
ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamość -
Ile kosztuje przeniesienie rachunku oraz usług płatniczych do Inteligo?
Inteligo nie będzie pobierać opłat za przeniesienie rachunku oraz usług płatniczych z innego banku.
-
Czy po przeniesieniu rachunku oraz usług płatniczych do Inteligo mój stary rachunek w dotychczasowym banku zostanie zamknięty?
Tak, jeżeli we wniosku zlecisz taką dyspozycję, Inteligo zrealizuje wszelkie formalności związane z zamknięciem rachunku w dotychczasowym banku. Jeśli we wniosku nie będzie takiej dyspozycji, Twój stary rachunek w dotychczasowym banku nie zostanie zamknięty.
-
Jakie rachunki może za mnie przenieść Inteligo na mocy udzielonego pełnomocnictwa?
Inteligo może dokonać w Twoim imieniu przeniesienia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego oraz rachunku oszczędnościowego prowadzonych w ramach konta prywatnego w złotych polskich.
Rachunek oszczędnościowy jest prowadzony wyłącznie w ramach konta Inteligo.
-
Jakie usługi może za mnie przenieść Inteligo z innego banku na mocy udzielonego pełnomocnictwa ?
Inteligo może dokonać w Twoim imieniu przeniesienia usług płatniczych: poleceń zapłaty i zleceń stałych. Usługi te mogą być przeniesione zarówno w ramach konta indywidualnego, jak i wspólnego.
-
Czy muszę posiadać rachunek w Inteligo, aby przenieść dotychczasowy rachunek z innego banku?
Nie. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta Inteligo, a złożysz wniosek o przeniesienie dotychczasowego rachunku, Bank otworzy nowy rachunek. Rachunek w Inteligo możesz również założyć samodzielnie wypełniając wniosek o otwarcie konta, a następnie wysłać pełnomocnictwo i wniosek o przeniesienie rachunku oraz innych usług do Inteligo.
Załącznik do Upoważnienia do przeniesienia rachunku
Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego
Dokumenty wysyłasz na adres korespondencyjny Banku:
INTELIGO Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna,
Kancelaria
ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamość