Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
- Płatności zbliżeniowe telefonem
-
Twoje Konto
- Jak otworzyć konto
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
- Przeniesienie rachunku i usług płatniczych do Inteligo
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- hop lokata
- igo lokata
- Lokata 6+6
- Lokata 3+3
- Lokaty o stałym oprocentowaniu
- Lokaty o zmiennym oprocentowaniu
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Lokata 3+3
Rozwiń wszystkie-
Jakie jest minimalne saldo lokaty?
Minimalne saldo Lokaty 3+3 o stałym oprocentowaniu to 1000 PLN
-
Czy mogę dokonywać wypłat z Lokaty 3+3?
Tak. Możesz dokonać częściowej wypłaty środków z tej lokaty (zlecając przelew pomiędzy własnymi rachunkami), jednak po wypłacie saldo środków na lokacie nie może być niższe niż saldo minimalne lokaty (1000 zł). Wypłata częściowa, która powoduje, że saldo środków na lokacie jest niższe niż saldo minimalne oznacza zerwanie lokaty.
-
Czy mogę otworzyć więcej niż jedną Lokatę 3+3?
Tak. Nie ma ograniczeń w ilości otwieranych lokat.
-
Czy mogę przedłużyć okres trwania lokaty 3+3?
Tak. Możesz dokonać wyboru opcji automatycznego przedłużenia lokaty i wtedy lokata zostaje przedłużona na kolejny okres na warunkach obowiązujących w dniu jej każdorazowego przedłużenia. Opcję automatycznego przedłużenia możesz zmienić w serwisie WWW lub z pomocą konsultanta nawet ostatniego dnia przed zakończeniem okresu umownego lokaty.
Jeżeli w dniu przedłużenia rachunek lokaty nie będzie oferowany, okres lokaty nie zostanie automatycznie przedłużony, a środki pieniężne z rachunku lokaty wraz z naliczonymi odsetkami zostaną przekazane na rachunek główny Konta Inteligo klienta, w ramach którego prowadzony jest rachunek lokaty.
-
Jakie oprocentowanie zostanie mi naliczone jeżeli dokonam wcześniejszej wypłaty środków z lokaty przed upływem 6 miesięcy?
W przypadku częściowej wypłaty lub zerwania umowy rachunku lokaty, oprocentowanie zależy od ilości miesięcy, które upłynęły od daty jej założenia i wynosi odpowiednio:
- 0% dla pierwszego, drugiego i trzeciego miesiąca,
- 1,30% dla czwartego, piątego i szóstego miesiąca.
-
Czy będąc posiadaczem konta firmowego mogę założyć lokatę 3+3?
Nie. Lokata może być założona tylko przez posiadacza prywatnego konta Inteligo (konta indywidualnego lub wspólnego).