Pytania i odpowiedzi
FAQ to najczęściej zadawane pytania związane z kontem Inteligo. Aby odnajdywanie interesujących Cię informacji nie sprawiało Ci problemów, wszystkie pytania zostały poszeregowane tematycznie. Wybierz jedną z dostępnych kategorii pytań.
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.

Wybierz temat pytań i odpowiedzi
-
Inteligo
- O Inteligo
- Inteligo w PKOBP SA
-
FATCA
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
- Individual Client
- Institutional Client
-
CRS
- Klient indywidualny
- Klient instytucjonalny
-
Rozliczenia Podatkowe
- Dotyczące PIT-8C
- Dotyczące PIT-11
- Dotyczące IFT-1/2
-
Dostęp
- Powiadomienia
- Serwis internetowy Inteligo (usługa bankowości elektronicznej)
- Logowanie z obrazkiem
- Serwis telefoniczny (usługa bankowości telefonicznej)
-
Operacje
- Opłaty
- Doładowania komórek
- Polecenie zapłaty
- Przelew standardowy
- Wpłaty
- Zlecenia stałe
- Chargeback
- Wyciągi i potwierdzenia
- Przelew zdefiniowany
- Lista odbiorców
- Polecenia przelewu do US
- Przelewy zagraniczne/walutowe
- Wypłaty z konta zmarłego
-
Aplikacja mobilna IKO
- IKO
- Bezpieczeństwo IKO
- Płatności zbliżeniowe telefonem
-
Twoje Konto
- Jak otworzyć konto
- Konto prywatne
- Konto wspólne
- Konto firmowe
- Rachunki
- Zmiana danych
- Odsetki
- Przeniesienie rachunku i usług płatniczych do Inteligo
-
Produkty
- Karty
- Limit odnawialny
- Karty z funkcją płatności zbliżeniowych
- Karta kredytowa
- Debet
- Lokaty
- hop lokata
- igo lokata
- Lokata 6+6
- Lokata 3+3
- Lokaty o stałym oprocentowaniu
- Lokaty o zmiennym oprocentowaniu
- Rachunek oszczędnościowy
- Obligacje
- Fundusze inwestycyjne
- MiFID
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie PZU DOM
- Ubezpieczenie Wojażer - PZU Pomoc w Podróży
- Płacę z Inteligo
- Rachunki maklerskie
- Pakiet Emerytalny PKO TFI (IKZE+IKE+WPI)
-
Bezpieczeństwo
- Narzędzia autoryzacji transakcji
- Karta kodów jednorazowych
- Kody SMS
- Podpis cyfrowy
- Bezpieczne korzystanie z konta Inteligo
-
e-Urząd
- PUE ZUS
- Profil Zaufany
- Wniosek Dobry start
- e-Tożsamość
- Wniosek Rodzina 500+
- Wniosek Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO)
Lokaty o zmiennym oprocentowaniu
Rozwiń wszystkie-
Na jaki okres mogę założyć lokatę o zmiennym oprocentowaniu?
Lokatę o zmiennym oprocentowaniu możesz otworzyć na 6, 9 lub 12 miesięcy w ramach konta firmowego. Natomiast w ramach konta prywatnego na 6 lub 12 miesięcy.
-
Czy mogę przedłużyć okres trwania lokaty?
Tak. Możesz dokonać wyboru opcji automatycznego przedłużenia lokaty i wtedy lokata zostaje przedłużona na kolejny taki sam okres, na warunkach obowiązujących w dniu każdorazowego jej przedłużenia. Opcję automatycznego przedłużenia możesz zmienić w serwisie WWW lub z pomocą konsultanta nawet ostatniego dnia przed zakończeniem okresu umownego lokaty.
-
Czy mogę dokonywać wypłat z tej lokaty?
Tak. Możesz dokonać częściowej wypłaty środków z tej lokaty, jednakże saldo środków na lokacie nie może być niższe niż saldo minimalne lokaty. Wypłata częściowa, która powoduje, że saldo środków na lokacie jest niższe niż saldo minimalne oznacza zerwanie lokaty.
-
Czy mogę dokonywać wpłat na rachunek lokaty w trakcie jej trwania?
Nie. Nie ma takiej możliwości.
-
W jaki sposób będą wypłacane odsetki od kapitału?
Odsetki kapitalizowane, zgodnie z Twoim wyborem po upływie okresu trzymiesięcznego, będą przelane na Twój rachunek główny lub dopisane do salda środków zgromadzonych na rachunku lokaty.
-
Czy mogę otworzyć więcej niż jedną lokatę o zmiennym oprocentowaniu?
Tak. Nie ma ograniczeń w ilości otwieranych lokat.
-
Mam lokatę 9 miesięczną o zmiennym oprocentowaniu w ramach konta prywatnego. Czy po 1 kwietnia 2012 r. odnowi się automatycznie?
Lokaty 9 miesięczne o zmiennym oprocentowaniu z automatycznym odnowieniem odnowią się, jeżeli Bank wznowi oferowanie tego produktu na warunkach obowiązujących w dniu jej przedłużenia.