, Inteligo

[Archiwalny] Planujemy przerwę techniczną

 

W związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi:

Od piątku 19 kwietnia od. godz. 21:00 do soboty 20 kwietnia do godz. 08:00 w serwisie internetowym i telefonicznym Inteligo oraz aplikacji IKO nie będą dostępne ubezpieczenia Moje Podróże24, Mój Dom24, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka oraz Assistance.

W sobotę 22 kwietnia od 00:45 do 01:45 nie będzie można:

  • wykonać transakcji kartą w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego, w tym transakcji BLIKIEM
  • nadać PIN-u oraz aktywować karty w aplikacji IKO i serwisie Inteligo
  • zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure
  • zapłacić zbliżeniowo telefonem z kartą podpiętą do aplikacji IKO

Dodatkowo mogą wystąpić trudności podczas:

  • płatności kartą w terminalach płatniczych
  • wypłat kartą z bankomatów innych banków
  • płatności kartą w internecie
  • podpięcia kart w Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay i płatności nimi

W poniedziałek 22.04.2024 r. od godziny 23:00 do wtorku 23.04.2024 do godziny 5:00 nie kupisz biletu komunikacyjnego i nie zapłacisz za parking. Przerwa jest związana z pracami po stronie dostawcy usługi - Mobile Traffic Data Sp. z o.o., właściciela rozwiązania technicznego moBILET.