, Inteligo

Planowana przerwa modernizacyjna (23 listopada br.)

Stylizowana ikona wiadomości

W niedzielę 23.11.2014 r. od godz. 00:01 do godz. 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z serwisu transakcyjnego, mobilnego i telefonicznego Inteligo, z Portmonetki IKO oraz płatności w sklepach internetowych przy pomocy usługi „Płacę z Inteligo” i "Płacę z IKO".

W godzinach 00:01 – 04:00 nastąpi również przerwa w działaniu bankomatów PKO Banku Polskiego oraz w akceptacji kart płatniczych Inteligo - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki oraz aplikacji IKO - nie będzie można dokonywać operacji płatniczych i wypłat gotówki.

W godzinach 04:01 – 13:00 karty płatnicze Inteligo będą obsługiwane bez zakłóceń, zarówno w zakresie płatności w sklepach, jak i wypłat z bankomatów. Dodatkowo, w tym czasie możliwe będzie wypłacanie gotówki i płatności w sklepach stacjonarnych przy pomocy aplikacji IKO połączonej z kontem Inteligo.

Portmonetka IKO w czasie przerwy nie będzie działać.

Zachęcamy do wykonania wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.