, Inteligo

[Archiwalny] Aktualizacja - Utrudnienia w działaniu aplikacji IKO

W niedzielę 28 maja 2017 r. od godz. 01:00 do godz. 07:00 wystąpią utrudnienia w aktywacji aplikacji mobilnej IKO oraz realizacji płatności BLIK.

Stylizowana ikona wiadomości

Informujemy, że z powodu prac serwisowych prowadzonych przez operatora systemu płatności mobilnych BLIK w niedzielę 28 maja 2017 r. od godz. 01:00 do godz. 07:00 wystąpią utrudnienia w aktywacji IKO, w realizowaniu za pomocą IKO transakcji w bankomatach i punktach handlowo-usługowych oraz realizacji płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z Inteligo” potwierdzanych kodem lub czekiem BLIK.

Dodatkowo 27 maja w godz. 00:00 do godz. 4:00 nie będzie możliwe wykonywanie przelewów międzybankowych na numer telefonu.

W czasie przerwy serwis transakcyjny Inteligo, płatności w Internecie „Płacę z Inteligo” (nie związane z kodem lub czekiem BLIK) oraz transakcje dokonywane kartami płatniczymi (w tym płatności zbliżeniowe telefonem z aplikacją IKO) będą działały bez zakłóceń.

Za utrudnienia przepraszamy.