, Inteligo

Ważne zmiany w logowaniu do Inteligo

Od 16 września 2016 r. logowanie do serwisu internetowego Inteligo będzie się odbywało w dwóch krokach (w pierwszym podasz swój numer klienta lub login, a w drugim – hasło) i zostanie zabezpieczone dodatkowym elementem – obrazkiem, który wybierzesz samodzielnie i który będzie dodatkowym uwiarygodnieniem strony logowania.

Stylizowana ikona wiadomości

Od 16 września 2016 r. logowanie do serwisu internetowego Inteligo będzie się odbywało w dwóch krokach (w pierwszym podasz swój numer klienta lub login, a w drugim – hasło) i zostanie zabezpieczone dodatkowym elementem – obrazkiem, który wybierzesz samodzielnie i który będzie dodatkowym uwiarygodnieniem strony logowania.

Obrazek bezpieczeństwa, który wybierzesz samodzielnie, będzie nowym elementem zabezpieczającym logowanie do serwisu internetowego Inteligo, widocznym przy polu na wpisanie hasła. Prezentacja wybranego przez Ciebie obrazka podczas każdego logowania będzie dodatkowym uwiarygodnieniem, że logowanie następuje na stronie PKO Banku Polskiego. Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez Ciebie obrazek lub zaprezentowane dane będą budziły Twoją wątpliwość, przerwij logowanie i skontaktuj się z konsultantem Inteligo: 800 121 121, +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Obrazek bezpieczeństwa wzmocni i uwiarygodni logowanie do Twojego serwisu internetowego Inteligo. Jeśli w trakcie logowania zobaczysz inny niż wybrany przez Ciebie obrazek lub data i godzina prezentowana w dolnej części obrazka będzie inna niż czas rozpoczęcia logowania przerwij logowanie i skontaktuj się z konsultantem Inteligo. 

Obrazek wybierzesz samodzielnie w serwisie internetowym Inteligo, podczas pierwszego logowania po udostępnieniu nowej funkcjonalności. W dniu wprowadzenia zmian, na www.inteligo.pl pojawi się informacja potwierdzająca nowy sposób logowania do serwisu Inteligo. W przypadku zmiany terminu udostępnienia funkcjonalności, informacja o nowym terminie zostanie umieszczona na www.inteligo.pl

Proces logowania do serwisu internetowego Inteligo po udostępnieniu nowej funkcjonalności, w sytuacji, gdy obrazek nie będzie jeszcze przez Ciebie wybrany, będzie wyglądał następująco:

Jeśli korzystasz z aplikacji token podczas logowania do serwisu, konieczne będzie podanie hasła z tokena w trzecim, dodatkowym kroku.

Po zalogowaniu wybierzesz jeden z kilku zaproponowanych przez Bank obrazków bezpieczeństwa. System przy wyborze obrazka nie będzie prosił o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego. Zapamiętaj wybrany przez siebie obrazek – od tego momentu będzie pojawiał się przy każdym logowaniu do serwisu internetowego Inteligo.

Proces logowania do serwisu internetowego Inteligo po udostępnieniu nowej funkcjonalności, w sytuacji, gdy obrazek zostanie już przez Ciebie wybrany, będzie wyglądał następująco:

 

Jeśli korzystasz z aplikacji token podczas logowania do serwisu, konieczne będzie podanie hasła z tokena w trzecim, dodatkowym kroku.

W sytuacji, w której wybierzesz już swój obrazek bezpieczeństwa, ale nie pojawia się on podczas logowania, prezentowany będzie inny obrazek lub data i godzina będą nieaktualne, przerwij proces logowania i zadzwoń do konsultanta Inteligo pod numer 800 121 121, +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Ważne:

  • podczas pierwszego logowania – tak jak zwykle – użyjesz dotychczasowych danych logowania, a proces wyboru obrazka bezpieczeństwa pojawi się automatycznie,
  • podczas pierwszego wyboru obrazka bezpieczeństwa system nie poprosi Cię o podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego,
  • podczas każdego kolejnego logowania wyświetlany będzie obrazek bezpieczeństwa – każdorazowo sprawdzaj, czy prezentowany obrazek jest zgodny z wybranym przez Ciebie oraz czy w dolnej części obrazka widoczna jest data i godzina rozpoczęcia logowania w formacie DD.MM.RRRR (dzień. miesiąc. rok) GG:MM:SS (godzina. minuta. sekunda), np. 01.01.2016 23:59:59,
  • zmiana obrazka możliwa będzie w dowolnym momencie po zalogowaniu do serwisu internetowego Inteligo, po wybraniu zakładki „Ustawienia”, a następnie „Kanały dostępu” i „Obrazek bezpieczeństwa”.

Pamiętaj o zasadach bezpiecznego logowania i korzystania z bankowości internetowej: przed zalogowaniem się do serwisu internetowego Inteligo upewnij się, że wykorzystywane połączenie jest szyfrowane, tzn. w adresie strony znajduje się https; sprawdź poprawność certyfikatu bezpieczeństwa oraz czy adres strony w oknie przeglądarki to https://inteligo.pl/secure ; logowanie do serwisu internetowego Inteligo nie wymaga podania kodu z narzędzia autoryzacyjnego karty kodów jednorazowych. W sytuacji kiedy obrazek lub zaprezentowane dane będą budziły Twoją wątpliwość (np. prezentowany obrazek będzie się zgadzał z tym wybranym przez Ciebie ale data i godzina nie będą aktualne), przerwij logowanie i skontaktuj się z konsultantem Inteligo 800 121 121, +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora) Więcej

Zmiana w sposobie logowania dotyczy również wersji mobilnej serwisu internetowego Inteligo oraz usług („Płacę z Inteligo”, 3D Secure). Obrazek nie będzie prezentowany podczas aktywacji i logowania w aplikacji IKO.