Oferta firmowa
Oferta prywatna

Debet

Do 2000 zł w 90 sekund! Wystarczy, że na Twoim koncie Inteligo została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata. Wypełnij wniosek w serwisie WWW lub przez telefon komórkowy - m.inteligo.pl!

Zaloguj się i weź debet

Szczegóły oferty

Rozwiń wszystkie
  1. Jak otrzymać debet

    Krok 1. Wypełniasz wniosek o debet do Konta Inteligo
    Wniosek o uruchomienie debetu możesz złożyć:

    Krok 2. Potwierdzasz aktualność danych
    Umowa o limit debetowy może być zawarta tylko na podstawie aktualnych danych osobowych i teleadresowych.

    Krok 3. Podajesz informacje niezbędne do oceny Twojej zdolności kredytowej
    Poprosimy Cię o podanie danych dotyczących Twojego źródła dochodów oraz dodatkowych informacji mających wpływ na Twoją zdolność kredytową.

    Krok 4. Otrzymujesz decyzję o przyznaniu debetu
    Akceptujesz proponowaną kwotę limitu debetowego, środki są niezwłocznie przekazywane na Twoje konto. Teraz możesz cieszyć się dodatkową gotówką!

     

    Weź debet

  2. O produkcie

    • Samodzielnie wybierasz kwotę debetu dostosowaną do Twoich potrzeb.
    • Po dokonaniu pierwszej wpłaty na konto wniosek złożysz w serwisie www, serwisie mobilnym lub u konsultanta.
    • Po otrzymaniu pozytywnej decyzji niezwłocznie udostępnimy środki na Twoim koncie.
    • Możesz zarządzać wysokością limitu debetowego – w każdej chwili możesz złożyć wniosek o zwiększenie lub zmniejszenie jego kwoty.
    • Na bieżąco kontrolujesz kwotę wykorzystanego limitu i naliczone odsetki, a o zbliżającym się terminie spłaty możemy poinformować Cię SMS-em, e-mailem, bądź za pośrednictwem komunikatora.
    • Możesz wypełnić wniosek w serwisie www oraz w serwisie mobilnym w telefonie komórkowym, lub u konsultanta.
    • Wystarczy, że w ciągu 30 dni dokonasz spłaty całości wykorzystanego debetu, a już następnego dnia można ponownie z niego skorzystać. Pamiętaj, że za spłatę debetu uznaje się sytuację, w której saldo rachunku na koniec dnia jest równe, bądź wyższe niż 0,00 zł.

    Warunki przyznania limitu debetowego

    Debet do Konta Inteligo możesz otrzymać, jeżeli:

    • jesteś osobą pełnoletnią,
    • w Twoich danych jest numer telefonu kontaktowego,
    • na koncie została zaksięgowana przynajmniej jedna wpłata,
    • terminowo spłacasz swoje zobowiązania finansowe,
    • posiadasz zdolność kredytową.

    Weź debet

  3. Oprocentowanie

    Odsetki naliczamy tylko wtedy, kiedy korzystasz z debetu - oprocentowana jest tylko jego wykorzystana część.

    Debet Zmienna stopa procentowa w stosunku rocznym
    Dla Konta Inteligo prywatnego 10,00
    Dla Konta Inteligo firmowego 10,00

    Odsetki za nieautoryzowane saldo ujemne (odsetki karne)dla Konta Inteligo prywatnego, dla umów zawartych:

    1) do dnia 31 grudnia 2015 r.
    2) do dnia 31 grudnia 2015 r. wobec których zawarto umowę restrukturyzacyjną po 1 stycznia 2016 r.
    3) od dnia 1 stycznia 2016 r.

     

    10,00

    14,00

    14,00

    Odsetki za nieautoryzowane saldo ujemne (odsetki karne)dla Konta Inteligo firmowego, dla umów zawartych:

    1) do dnia 31 grudnia 2015 r.
    2) do dnia 31 grudnia 2015 r. wobec których zawarto umowę restrukturyzacyjną po 1 stycznia 2016 r.
    3) od dnia 1 stycznia 2016 r.

     

    10,00

    14,00

    14,00

  4. Opłaty

    Dnia 11 maja 2010 roku weszła w życie nowa Tabela Opłat i Prowizji.
    Prezentowane poniżej warunki cenowe dotyczą wszystkich kont otwartych lub przeniesionych przez naszych Klientów na nowe warunki od 11 maja 2010 roku.
    Decyzję o przejściu na Tabelę opłat i prowizji wprowadzoną 11 maja 2010 roku możesz podjąć w dowolnej chwili. W tym celu skontaktuj się z konsultantem Inteligo pod numerem 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 (opłata zgodna z taryfą operatora). Do czasu zaakceptowania przez Ciebie nowej Tabeli, Twoje rachunki prowadzone będą na dotychczas obowiązujących warunkach.

    W koncie prywatnym

    Operacja

    Częstotliwość

    Opłata/Prowizja w PLN

    Obsługa limitu debetowego*

    miesięcznie

    1

    Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego

    każdorazowo

    1

    Zmniejszenie/rezygnacja z limitu debetowego

    każdorazowo

    0

    Telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie

    każdorazowo

    10

    Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty

    każdorazowo

    15

    *) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia  limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.

    W koncie firmowym

    Operacja

    Częstotliwość

    Opłata/Prowizja w PLN

    Obsługa limitu debetowego*

    miesięcznie

    2

    Udzielenie*/zwiększenie kwoty limitu debetowego

    każdorazowo

    2

    Zmniejszenie/rezygnacja z limitu debetowego

    każdorazowo

    0

    Telefon interwencyjny w sprawie opóźnienia w spłacie

    każdorazowo

    10

    Przesłanie zawiadomienia/ monitu w sprawie opóźnienia w spłacie/ wezwania do zapłaty

    każdorazowo

    15

    *) Przez okres 2 miesięcy od pierwszego uruchomienia  limitu debetowego obowiązuje promocja polegająca na niepobieraniu opłaty.

    Uwaga
    Niespłacenie Limitu debetowego przez Klienta w dacie spłaty powoduje czasowe zablokowanie środków do dnia spłaty całości zadłużenia.

  5. Dokumenty