, Inteligo

Inteligo i MasterCard® zapraszają do kina

Inteligo i MasterCard organizują specjalną promocję dla swoich klientów. W sierpniu, przy zakupie jednego biletu do kina, drugi otrzymamy za pół ceny. Aby skorzystać z promocji wystarczy zapłacić za bilety kartą zbliżeniową Inteligo MasterCard PayPass™. Promocja obowiązuje w kinach Cinema City w całej Polsce.

Stylizowana ikona wiadomości

W „Filmowych tygodniach z Inteligo i MasterCard” mogą wziąć udział wszyscy klienci Inteligo, którzy korzystają z kart MasterCard PayPass. Aby otrzymać drugi bilet do kina za pół ceny, należy poinformować sprzedawcę o zamiarze skorzystania z promocji i zapłacić za bilety zbliżeniowo. Każdy klient może kupić dowolną liczbę promocyjnych biletów, należy jednak pamiętać, że do każdej transakcji zbliżeniowej można otrzymać tylko jeden bilet za pół ceny. Promocją objęte są wszystkie sierpniowe seanse 2D w kinach Cinema City.

Lato to okres, w którym ludzie chętnie chodzą do kina, aby urozmaicić sobie wakacyjny wyjazd z rodziną i przyjaciółmi lub po prostu odpocząć po pracy. Uznaliśmy, że to idealna okazja, aby zachęcić naszych klientów do płacenia zbliżeniowo. To właśnie w kasach kin, teatrów, na festiwalach czy w restauracjach ten sposób płatności skraca czas oczekiwania w kolejce i przyspiesza całą transakcję. Mamy nadzieję, że dzięki tego typu akcjom nasi klienci będą coraz chętniej korzystać z możliwości, jakie dają karty zbliżeniowe – mówi Magdalena Witkowska – Olech, Zastępca Dyrektora Departamentu Produktów Inteligo

Zorganizowanie wspólnej akcji z Inteligo oraz Cinema City jest dla nas idealną okazją, aby pokazać jak największej liczbie osób proste, łatwe i przyjemne dokonywanie płatności za pomocą kart zbliżeniowych, dodatkowo podkreślając szereg korzyści oraz profitów płynących z jej użytkowania – dodaje Michał Skowronek Dyrektor Generalny MasterCard Europe Oddział w Polsce. 

Zniżka na zakup drugiego biletu będzie obowiązywała dla wszystkich transakcji zbliżeniowych wykonanych kartami debetowymi i kredytowymi Inteligo MasterCard PayPass przez cały sierpień, aż do wyczerpania puli promocyjnych biletów. Aby skorzystać z promocji nie trzeba dokonywać wcześniejszej rezerwacji biletów. Promocja działa dla biletów normalnych i zniżkowych na wszystkie seanse 2D.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009. W 2009 r. debet w koncie Inteligo uzyskał tytuł Innowacji Finansowej Roku 2009 Złotego Bankiera. Inteligo to prosta i intuicyjna bankowość, oparta na wyrafinowanej technologii, przeznaczona dla Klientów prywatnych i firmowych. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMSMoney i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone.

O MasterCard Europe

Firma MasterCard Europe jest podmiotem odpowiedzialnym za zarządzanie działalnością firmy MasterCard Worldwide w Europie. Siedziba firmy mieści się w Waterloo w Belgii. MasterCard Europe działa w 51 krajach Europy docierając nawet do wschodniej granicy Rosji. Działając przez sieć lokalnych biur, MasterCard Europe może poznać i spełniać różnorodne potrzeby swoich klientów na bardzo różnych rynkach całej Europy, dzięki czemu użytkownicy mogą zawierać transakcje i prowadzić swój biznes na ich własny sposób, w rodzimym języku.

O MasterCard Worldwide

MasterCard Worldwide rozwija globalny handel, zapewniając połączenia ekonomiczne między instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami, użytkownikami kart i sprzedawcami oraz usługodawcami na całym świecie. Jako franszyzodawca, przetwórca i doradca MasterCard opracowuje i wprowadza na rynek rozwiązania płatnicze, przetwarza około 23 miliardów transakcji rocznie oraz dostarcza najwyższej jakości analizy branżowe i usługi konsultingowe współpracującym instytucjom finansowym i sprzedawcom. Wykorzystując MasterCard Worldwide Network oraz rodzinę marek obejmującą MasterCard®, Maestro® i Cirrus®, MasterCard obsługuje konsumentów i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.mastercard.com.