, Inteligo

Inteligo: internetowy bank numer 1

Wirtualne ramię PKO Banku Polskiego – Inteligo zajęło pierwsze miejsce w rankingu Newsweeka w kategorii „Bank internetowy”. Doceniono między innymi jakość obsługi klientów, łatwość nawigacji i bezawaryjność strony WWW, a także przyjazne procedury związane z dokonywanymi operacjami.

Stylizowana ikona wiadomości

– Przyznana nagroda jest dowodem na to, że decyzja o uczynieniu Inteligo naszym projektem strategicznym na najbliższe lata była słuszna. Z uwagą obserwujemy trendy technologiczne, takie jak rosnący zasięg i jakość dostępu do Internetu, wzrost roli sprzedaży online, rozwój technologii komórkowej i zbliżeniowej oraz coraz większe znaczenie elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości. Rozwój tego segmentu w PKO Banku Polskim pozwoli na umocnienie naszego wizerunku jako stabilnej instytucji, w kreatywny sposób łączącej tradycję z nowoczesnością, która na pierwszym miejscu stawia Klienta. Innowacyjne rozwiązania coraz częściej decydują bowiem o wyborze konkretnego banku – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Ocena atrakcyjności kont internetowych przez „Newsweek Polska” przeprowadzona została po raz czwarty. W tegorocznej edycji, zrealizowanej przez MillwardBrown SMG/KRCSMG/KRC, przeprowadzono 171 badań w 19 bankach. Przyznając Inteligo pierwsze miejsce w ósmej edycji rankingu „Przyjazny bank Newsweeka”, doceniono jakość obsługi klientów, łatwość nawigacji i bezawaryjność strony WWW, dostępność operacji przez stronę internetową, a także przyjazne procedury związane z dokonywanymi operacjami (w tym z otwieraniem i zamykaniem rachunku).

– Chcemy, by znakiem rozpoznawczym Inteligo była prostota – simplicity – gwarantująca łatwe i przyjemne codzienne bankowanie, w oparciu o najbardziej zaawansowaną technologię. Naszym Klientom służą pomocą zaangażowani i kompetentni konsultanci, funkcjonuje odnowiony serwis informacyjny. W najbliższym czasie uruchomimy zapowiadaną nową autoryzację i wprowadzimy do regularnej oferty kartę kredytową, której ostateczny kształt nadamy po zakończeniu testów – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający kierujący Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, funkcjonuje na rynku od 2001 roku. Obecnie prowadzi ponad 800 tys. rachunków oferując swoim klientom konta, lokaty, karty płatnicze, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Ponadto klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych rozwiązań, takich jak SMS money i e-mail money.

Kontakt:
Anna Moszczyńska
Rzecznik Prasowy INTELIGO
anna.moszczynska@inteligo.pl