, Inteligo

Inteligo: nowoczesna oferta bankowości wirtualnej

0 zł za konto bez żadnych warunków, najbardziej innowacyjna karta kredytowa w Polsce, nowe narzędzia autoryzacji i tylko 4 zł miesięcznie za możliwość korzystania z bankomatów na całym świecie bez dodatkowych opłat – to wszystko od 15 listopada jest już dostępne dla klientów Inteligo.

Stylizowana ikona wiadomości

Inteligo, wirtualne ramię PKO Banku Polskiego, prowadzi dziś ponad 640 tys. rachunków klientów indywidualnych. Zgodnie z założeniami Strategii PKO Banku Polskiego na lata 2010-2012 liczba ta powinna wzrosnąć o milion. W jaki sposób pozyskać nowych klientów? Rozszerzając ofertę, poprawiając jakość usług, wprowadzając innowacyjne rozwiązania w ramach tradycyjnych produktów przy jednoczesnym wsparciu działaniami marketingowymi.

Dotrzymujemy obietnic. Od maja br., kiedy ogłosiliśmy rewitalizację Inteligo, konsekwentnie zmieniamy jego ofertę. Naszym celem w obszarze bankowości elektronicznej jest pozycja zdecydowanego lidera budującego swoją przewagę na zrozumieniu potrzeb klientów, którym chcemy oferować przejrzyste, dostosowane do ich potrzeb produkty oraz usługi najlepszej jakości. Marka Inteligo może stać się znów numerem 1 w Polsce z najbardziej wyrafinowanymi rozwiązaniami na rynku – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Po udostępnieniu, w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, m.in. bezpłatnych przelewów krajowych i zleceń stałych, pożyczki gotówkowej, możliwości zamawiania raportów BIK online w koncie oraz Dobolokaty z dziennym naliczaniem odsetek (oprocentowanie do 4,2 proc., co jest równoważne oprocentowaniu 5,06 proc. na lokacie opodatkowanej) przyszła pora na kolejne zmiany i nowości.

Od 15 listopada klienci Inteligo mogą korzystać z nowych produktów i usług, zmianie uległa też tabela opłat i prowizji. Wśród nowości znalazły się:

  • karta płatnicza łącząca na życzenie klienta zalety karty debetowej i kredytowej – jako jedyna na rynku zawiera unikatowe rozwiązania. Pozwala również w pełni zarządzać limitami (ważne:również transakcji bezstykowych niepotwierdzanych PIN-em) i oferuje dogodny system spłaty (możliwość wyboru stałego dnia spłaty, a nie końca okresu rozliczeniowego);
  • narzędzia potwierdzania operacji dokonywanych na koncie – do karty-zdrapki dołączyły kody SMS-owe oraz rozwiązanie najnowszej generacji: token, instalowany w telefonach komórkowych. Klient ma możliwość wyboru narzędzia, z którego chce skorzystać w celu autoryzacji transakcji;
  • atrakcyjny abonament miesięczny za bezprowizyjne korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą dla klientów prywatnych i firmowych (4 zł);
  • karta debetowa pozostaje darmowa, jeśli suma transakcji bezgotówkowych w miesiącu wyniesie łącznie 100 zł. Jeśli suma wydatków będzie niższa, aktualna opłata wynosi 4 zł (dotychczas 1 zł);
  • bezwarunkowe 0 zł za otwarcie i prowadzenie wszystkich rachunków (do tej pory 5 zł, jeśli średnie miesięczne saldo wynosiło mniej niż 100 zł).

Nową ofertę wspiera również kampania reklamowa w telewizji, radio i Internecie. Inteligo, docenione w rankingu „Przyjaznego Banku Newsweeka”, w którym kolejny raz uzyskało pierwsze miejsce w kategorii kont internetowych, będą promować spoty z udziałem wyrazistych twórców: Marii Peszek i Andrzeja Smolika.

Od kilku miesięcy zajmujemy się Inteligo na nowo. Zgodnie z sugestiami i uwagami klientów usuwamy bariery utrudniające korzystanie z naszych usług. Nasza oferta już jest niezwykle atrakcyjna, a wciąż pracujemy nad jej rozwojem. Dzięki kampanii chcemy dotrzeć z informacją o odnowionym Inteligo do jak najszerszej grupy naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo.

Inteligo rozwija swoją ofertę we współpracy z klientami dzięki unikalnemu projektowi beta testów, w ramach których zaproszeni użytkownicy korzystają z opracowywanych rozwiązań przed ich rynkowym udostępnieniem. Do tej pory testerzy Inteligo opiniowali zaawansowaną wyszukiwarkę, kartę kredytową oraz nowe narzędzia autoryzacji. Wszystkie testowane produkty i usługi, przed wprowadzeniem do oferty, zostały dostosowane do oczekiwań klientów dzięki opiniom testerów.

Niezmienne pozostają wyzwania postawione przed projektem. PKO Bank Polski oczekuje od Inteligo zwiększenia udziału w segmencie klientów detalicznych, pozyskania depozytów oraz sprzedaży produktów kredytowych osobom posiadającym relację z Bankiem.

Dodatkowe informacje:

Elżbieta Anders, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej
ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa
tel. (22) 521 80 27, 521 80 30, 521 84 51
e-mail elzbieta.anders@pkobp.pl; prasa@pkobp.pl

Anna Moszczynska, rzecznik prasowy Inteligo
ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa
tel. (22) 580 32 57
e-mail: anna.moszczynska@inteligo.pl