Inteligo numerem jeden w oczach Klientów i Ekspertów
W rankingu „Bank najbliższy klientowi” Inteligo okazało się niekwestionowanym zwycięzcą, awansując z 8. miejsca zdobytego przed rokiem. Klienci i eksperci docenili m.in. infolinię, nową szatę graficzną serwisu transakcyjnego oraz 0 zł za obsługę konta. Ranking po raz trzeci przygotował Dziennik Gazeta Prawna we współpracy z firmami Expander, Indicator oraz IQS.
W rankingu banki były oceniane zarówno przez klientów, jak i niezależnych ekspertów. Inteligo, internetowe ramię PKO Banku Polskiego, okazało się być najlepsze w kilku obszarach.
Po pierwsze, doceniono infolinię Inteligo między innymi za małą liczbę przełączeń w serwisie automatycznym, krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, profesjonalizm pracowników oraz spójność udzielanych przez nich informacji. Po drugie, ekspertom przypadło do gustu odświeżenie szaty graficznej serwisu transakcyjnego Inteligo. Po trzecie, uznanie zyskały stawki i przejrzystość taryfy opłat i prowizji Inteligo, dzięki czemu Bank prowadzi rachunki klientów za darmo. I wreszcie po czwarte – Inteligo jest bankiem, który Polacy najchętniej polecają znajomym i rodzinie.
- Zwycięstwo Inteligo w rankingu Dziennika Gazety Prawnej pokazuje, że jesteśmy bankiem bliskim klientowi w wielu wymiarach. Takie właśnie ma być Inteligo: wygodne, szybkie, przejrzyste, przyjazne i proste w obsłudze. Opinia ekspertów i – co najważniejsze – naszych klientów potwierdza, że wdrażane przez nas innowacyjne rozwiązania są praktyczne i zgodne z oczekiwaniami rynku – podkreśla Wojciech Bolanowski, Dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej w PKO Banku Polskim.
Inteligo nieustannie się rozwija, wprowadzając do oferty nowe produkty oraz usługi. W ostatnim czasie zaoferowało między innymi kartę affinity „Dobro procentuje” – jako jedyna tego typu karta w Polsce daje klientom możliwość wyboru inicjatywy charytatywnej, na którą zostanie przeznaczona część dochodów Banku z transakcji bezgotówkowych. Klienci Inteligo mogą także brać udział w kolejnych edycjach programu „Mam Inteligo”, w którym polecając Bank innym osobom, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Nowe usługi mobilnego Inteligo wprowadzone pod koniec 2012 roku umożliwiają prosty i szybki dostęp do aplikacji maklerskiej poprzez telefony komórkowe.
Inteligo jest regularnie doceniane i nagradzane w konkursach i rankingach. W rankingu "Najlepsze banki w Polsce 2012" przeprowadzonym przez Wirtualną Polskę i Expandi Inteligo zdobyło pierwsze miejsce m.in. za wysoki poziom obsługi Klientów oraz intuicyjny serwis transakcyjny. Inteligo znalazło się także w pierwszej trójce rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2012” w kategorii bank internetowy, potwierdzając swoją mocną pozycję na rynku bankowości elektronicznej. Z kolei Igo lokata otrzymała pod koniec 2012 roku certyfikat Produktu Najwyższej Jakości w szóstej edycji Ogólnopolskiego Programu Najwyższa Jakość Quality International, organizowanego przez Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej.
Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Inteligo znalazło się w pierwszej trójce rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2012” w kategorii bank internetowy, potwierdzając swoją mocną pozycję na rynku bankowości elektronicznej. Konto Inteligo jest regularnie nagradzane i wyróżniane w kategorii kont internetowych od 2007 roku oraz w kategorii bankowość mobilna w 2011 roku. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań takich jak SMSMoney i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na tradycyjne telefony komórkowe, iPhone’y i telefony z systemem Android.
Kontakt dla mediów:
Karolina Tomczyk
e-mail: karolina.tomczyk@pkobp.pl
tel. +48 22 521 61 96