, Inteligo

Inteligo: pion dla biznesu

Inteligo udostępnia karty w technologii EMV Klientom firmowym. Pionowa, czarna karta debetowa Inteligo MasterCard Business PayPass pozwala przedsiębiorcom w wygodny sposób zarządzać finansami, dając darmowy dostęp do bankomatów i zarządzania limitami.

Stylizowana ikona wiadomości

3 marca 2011 r. Inteligo wprowadziło do swojej oferty kartę debetową MasterCard Business PayPass.  Tak jak karta dla klientów prywatnych, nowa karta dla przedsiębiorców pozwala wykonywać transakcje bezstykowe, zarządzać limitem transakcji zbliżeniowych online (niepotwierdzanych PIN-em lub podpisem) oraz wybrać sposób autoryzacji. Karta jest czarna i ma pionowy wzór.

Wprowadzenie karty płatniczej EMV do rachunków firmowych w Inteligo jest pierwszym krokiem w zapowiadanym odnowieniu oferty dla Przedsiębiorców. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, szef projektu Inteligo – Mamy nadzieję, że dzięki tej zmianie Konto Inteligo, umożliwiające wygodne zarządzanie finansami mikroprzedsiębiorstw, będzie częściej wybierane przez Klientów.

Kluczowe cechy nowej karty Inteligo MasterCard Business PayPass:

  • płatności przez telefon i Internet oraz we wszystkich punktach usługowo-handlowych na całym świecie, akceptujących karty MasterCard;
  • transakcje bezgotówkowe, w tym szybkie płatności zbliżeniowe dzięki technologii MasterCard PayPass; do 50 zł bez podpisu i podawania PIN-u, wyższe kwoty po potwierdzeniu PIN-em lub podpisem;
  • możliwość zarządzania dziennymi limitami transakcji, w tym limitów płatności zbliżeniowych online, niepotwierdzanych kodem PIN lub podpisem;
  • wybór sposobu autoryzacji transakcji: chip i pasek magnetyczny lub sam chip;
  • pełna kontrola wydatków – dostęp do informacji po zalogowaniu, powiadomienia o transakcjach online wysyłane SMS-em, mailem lub na komunikator;
  • wypłaty gotówki z ponad 3500 bezpłatnych bankomatów sieci PKO Banku Polskiego, eService i BZ WBK oraz ze wszystkich pozostałych maszyn w Polsce i na świecie w abonamencie za 4 zł miesięcznie – wystarczy aktywować usługę „Bankomaty bez granic”;
  • możliwość doładowania telefonów w bankomatach PKO Banku Polskiego;
  • brak miesięcznych opłat za kartę, jeśli suma transakcji bezgotówkowych w danym okresie rozliczeniowym wyniesie minimum 100 zł.

Z nowej karty Inteligo MasterCard PayPass skorzystają Klienci Inteligo, którym kończy się termin ważności karty debetowej oraz nowi Klienci, składający wnioski o otwarcie konta.

Jeszcze w tym roku oferta konta Inteligo zostanie poszerzona o debetowe karty zbliżeniowe w konkurencyjnej technologii VISA payWave.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009 oraz najlepsze konto według Internautów w rankingu „Polski Internet 2010”. Inteligo świadczy usługi Klientom prywatnym i firmowym, oferując proste i niezawodne rozwiązania. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMSMoney
i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone’y.

MasterCard® PayPass jest zbliżeniowym sposobem płatności, zapewniającym Konsumentom szybką i wygodną alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne sprawunki. Technologia PayPas może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard®, czy też Maestro®. W celu dokonania zapłaty, klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą)
do specjalnego czytnika PayPass, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.

Na koniec trzeciego kwartału 2010 r. w obiegu były ponad  83 miliony kart i urządzeń PayPass akceptowanych w ponad 265 000 punktów sprzedaży na świecie. Trwa obecnie wiele procesów wdrożeniowych i pilotażowych w 36 krajach, w tym Australii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Francji, Węgrzech, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Libanie, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.