, Inteligo

Inteligo rozdaje iPady na Facebooku

Wszystkie osoby, które założą igo lokatę i wezmą udział w zabawie organizowanej przez Inteligo w serwisie Facebook, mają szansę na zdobycie iPada 2. To pierwsza promocja Inteligo wykorzystująca aplikację w serwisie społecznościowym. Akcja będzie trwała trzy tygodnie, podczas których Inteligo nagrodzi iPadami dziewięć osób.

Stylizowana ikona wiadomości

Promocja igo lokaty to pierwsze tego rodzaju działanie Inteligo w mediach społecznościowych. Do tej pory bank wykorzystywał swój profil na Facebooku i bloga mojeinteligo.pl głównie do bieżącej komunikacji z klientami i prowadzenia beta testów nowych produktów i usług.

Aplikacja „Załóż igo lokatę i graj o iPada 2” wykorzystuje mechanizm member gets member. Klienci, którzy założyli już igo lokatę lub zrobią to w czasie trwania konkursu, będą mogli zagrać o nagrody. Zadanie konkursowe będzie polegało na poleceniu igo lokaty znajomym. Za każdego znajomego, który skorzysta z polecenia i za jego pośrednictwem wejdzie do aplikacji, uczestnik konkursu otrzyma jeden punkt. W finale rozgrywki w danym tygodniu znajdzie się dziesięć osób, które polecą igo lokatę największej liczbie znajomych. Trzy z nich zdobędą iPada 2. Nagrody przypadną tym finalistom, którzy zaproponują najciekawsze hasło promujące igo lokatę.

Celem akcji jest wsparcie promocji igo lokaty poprzez mechanizm indywidualnych poleceń oraz aktywizacja fanów Inteligo na Facebooku. Do tej pory sprzedaż lokaty wspierała kampania reklamowa w Internecie i telewizji. Spoty reklamowe komunikowały prostotę zakładania igo lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek oraz jej wysokie oprocentowanie – do 5,52% w skali roku, co stanowi odpowiednik 7% na tradycyjnej lokacie.

Przy tworzeniu aplikacji i moderowaniu konkursu Inteligo współpracowało z agencją marketingu społecznościowego Ostryga, należącą do OS3 Group.