Inteligo: rusza serwis zoptymalizowany na smartfony
Inteligo uruchomiło serwis mobilny dostosowany do potrzeb posiadaczy iPhone’ów i telefonów z systemem Android. Serwis jest dostępny pod adresem m.inteligo.pl.
Serwis mobilny dla posiadaczy smartfonów to kolejne udogodnienie dla osób zarządzających swoim kontem z komórki. Ważne z punktu widzenia użytkownika jest to, że nie musi on pamiętać kilku różnych adresów. Po wywołaniu m.inteligo.pl ze swojej komórki zostanie wyświetlona właściwa dla używanego modelu telefonu wersja serwisu. Aktualnie serwis informacyjny jest dostosowany do przeglądarek, w które wyposażone są telefony z klasycznymi niedotykowymi ekranami oraz popularne smartfony z systemami iOS oraz Android wyposażone w ekrany dotykowe.
Korzystanie z m.inteligo.pl jest intuicyjne i nie wymaga instalowania żadnych aplikacji. To duża wygoda dla klientów, którzy zyskują w swoich komórkach dostęp do ważnych informacji i funkcjonalności konta.
W części informacyjnej dostępne są między innymi wszystkie aktualności i promocje dotyczące użytkowników oraz wyszukiwarka bezpłatnych najbliżej położonych bankomatów. Z kolei serwis transakcyjny pozwala zarządzać rachunkiem bankowym. Jego funkcje pozwalają w szczególności:
- realizować przelewy, w tym korzystać z usługi SMSMoney oraz EmailMoney,
- doładować telefon komórkowy,
- przeglądać historię transakcji,
- sprawdzić saldo transakcji, środki zablokowane oraz odrzucone transakcje,
- złożyć wniosek o debet,
- wysłać potwierdzenie zrealizowanego przelewu na numer faksu.
Mobilny serwis transakcyjny jest dostępny dla użytkowników telefonów klasycznych i pierwszych modeli telefonów dotykowych od 2008r.