, Inteligo

Inteligo: stawia karty debetowe do pionu

Inteligo wprowadziło do swojej oferty kartę debetową w technologii MasterCard® PayPass™. Unikalność karty polega na możliwości zarządzania limitem płatności zbliżeniowych, niepotwierdzanych PIN-em.

Stylizowana ikona wiadomości

7 lutego 2011 r. Inteligo wprowadziło do swojej oferty kartę debetową Debit MasterCard PayPass.  Karta pozwala wykonywać transakcje bezstykowe; wyróżnia ją przede wszystkim możliwość zarządzania limitem transakcji zbliżeniowych, niepotwierdzanych PIN-em oraz wybór sposobu autoryzacji. Karta ma oryginalny, pionowy wzór i nową grafikę.

Wprowadzenie kart debetowych w technologii EMV jest odpowiedzią na oczekiwania naszych Klientów i ostatnim elementem uzupełniającym bazową ofertę dla indywidualnych Użytkowników Inteligo, nad której odnowieniem pracujemy od ubiegłego roku. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego i szef projektu Inteligo – Tak jak zapowiadaliśmy, ten rok będziemy wykorzystywać do budowania i umacniania kompetencji kartowych Inteligo.

Inteligo nie pobiera prowizji za wydanie, wznowienie oraz użytkowanie nowej karty, jeśli suma rozliczonych miesięcznych transakcji bezgotówkowych na karcie wynosi jedynie 100 zł.

Kluczowe cechy karty debetowej Inteligo Debit MasterCard PayPass:

  • płatności przez telefon i Internet oraz we wszystkich punktach usługowo-handlowych na całym świecie, akceptujących karty MasterCard,
  • transakcje bezgotówkowe, w tym szybkie płatności zbliżeniowe dzięki technologii MasterCard PayPass; do 50 zł bez podawania PIN-u, wyższe kwoty po potwierdzeniu PIN-em,
  • możliwość zarządzania online dziennymi limitami transakcji, w tym limitami płatności zbliżeniowych, niepotwierdzanych kodem PIN,
  • wybór sposobu autoryzacji transakcji: chip i pasek magnetyczny lub sam chip,
  • pełna kontrola wydatków – informacje o każdej zmianie salda rachunku karty wysyłane SMS-em, na adres e-mail i komunikator,
  • wypłaty gotówki z ponad 3500 bezpłatnych bankomatów sieci PKO Banku Polskiego, eService i BZ WBK oraz ze wszystkich pozostałych maszyn w Polsce i na świecie
    w abonamencie za 4 zł miesięcznie – wystarczy aktywować usługę „Bankomaty bez granic”,
  • doładowania telefonów w bankomatach PKO Banku Polskiego.

Z nowej karty Inteligo MasterCard PayPass mogą skorzystać obecni i nowi Klienci indywidualni Inteligo. Kartę można uzyskać po złożeniu stosownego wniosku lub dyspozycji telefonicznej, przekazanej  konsultantowi Inteligo.

W najbliższym czasie oferta kart Inteligo zostanie rozszerzona o karty Inteligo MasterCard Business PayPass dla Klientów firmowych, a wciągu kilku miesięcy o debetowe karty zbliżeniowe VISA w technologii payWave.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009 oraz najlepsze konto według Internautów w rankingu „Polski Internet 2010”. Inteligo świadczy usługi Klientom prywatnym i firmowym, oferując proste i niezawodne rozwiązania. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMSMoney i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone’y.

MasterCard® PayPass jest zbliżeniowym sposobem płatności, zapewniającym Konsumentom szybką i wygodną alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne sprawunki. Technologia PayPas może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard®, czy też Maestro®. W celu dokonania zapłaty, klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą) do specjalnego czytnika PayPass, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.

Na koniec trzeciego kwartału 2010 r. w obiegu były ponad  83 miliony kart i urządzeń PayPass akceptowanych w ponad 265 000 punktów sprzedaży na świecie. Trwa obecnie wiele procesów wdrożeniowych i pilotażowych w 36 krajach, w tym Australii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Francji, Węgrzech, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Libanie, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indiach, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.