, Inteligo

Inteligo: token dla Windows Mobile, Symbian, Android i BlackBerry

Inteligo udostępnia nowoczesną aplikację token dla użytkowników telefonów komórkowych z systemami operacyjnymi: Windows Mobile, Symbian, Android oraz urządzeń BlackBerry. Od listopada ubiegłego roku korzystali z niej posiadacze telefonów z Javą oraz iPhone’ów.

Stylizowana ikona wiadomości

Token Inteligo to nowoczesne narzędzie, dzięki któremu Klienci Inteligo mogą wygodnie i bezpiecznie korzystać z bankowości zdalnej. Aplikacja umożliwia generowanie kodów do potwierdzania operacji w koncie Inteligo oraz haseł wzmacniających logowanie do serwisu transakcyjnego Inteligo. Dostęp do aplikacji chroniony jest indywidualnym kodem PIN, znanym tylko użytkownikowi.

Mamy nadzieję, że token zyska teraz jeszcze większą przychylności naszych Klientów. Dla wygody naszych Użytkowników w serwisie udostępniliśmy także wyszukiwarkę telefonów obsługujących token. Dzięki niej szybko potwierdzą, że mogą pobrać aplikację na swoją komórkę. - mówi Bogdan Kobrzyński, odpowiedzialny w Inteligo za projekt nowych narzędzi autoryzacji.

Token jest jednym z trzech narzędzi autoryzacji w Inteligo, obok kart-zdrapek oraz kodów SMS. Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z Inteligo Financial Services oraz firmą FancyFon.

Klienci Inteligo sami decydują o rodzaju wykorzystywanego sposobu potwierdzania operacji, a narzędzie mogą zmieniać wielokrotnie. Zmiany dokonują samodzielnie, po zalogowaniu do serwisu, lub z pomocą konsultanta Inteligo pod numerami 800 121 121 lub +48 81 535 67 89.

 

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009 oraz najlepsze konto według Internautów w rankingu „Polski Internet 2010”. Inteligo świadczy usługi Klientom prywatnym i firmowym, oferując proste i niezawodne rozwiązania. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty debetowe i kredytowe, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMSMoney i EmailMoney. Serwis transakcyjny posiada wersje optymalizowane na telefony komórkowe i iPhone’y.