, Inteligo

Inteligo: wolność w dostępie do historii!

Zgodnie z obietnicą, po pozytywnie zakończonych testach, Inteligo udostępnia Klientom kolejną nowość w serwisie transakcyjnym: zaawansowaną wyszukiwarkę transakcji.

Stylizowana ikona wiadomości

Klienci bankowości internetowej to użytkownicy Internetu, przyzwyczajeni do łatwego dostępu do pożądanych informacji. Z ich punktu widzenia przeglądanie historii konta po dowolnym parametrze jest prostą i oczywistą funkcją. Stworzenie odpowiedniego narzędzia i udostępnienie go wszystkim było jednak dużym wyzwaniem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi i umożliwiamy dziś korzystanie z tej usługi każdemu Klientowi Inteligo. – mówi Rafał Cytrycki z Zarządu IFS S.A., dostarczającej rozwiązania informatyczne dla platformy elektronicznej Inteligo.

Inteligo zapewnia dostęp do pełnej historii konta – od momentu jego uruchomienia. Do tej pory, poszukując danych historycznych, można było filtrować informacje po numerach rachunków, typach transakcji, terminach oraz kwotach. Teraz zakres kryteriów poszukiwania został poszerzony o składniki opisu, obejmując litery, cyfry i ich kombinacje. Nowa wyszukiwarka jest wygodna i intuicyjna: już po wpisaniu części wyrazu przedstawia listę słów, które mogą być zawarte w opisie transakcji. Dodatkowo można wybierać tryb filtrowania: historia rachunku może być przeszukana pod kątem wszystkich podanych słów, ich części  lub z wyłączeniem wskazanych wyrazów.

Rozwiązanie zostało udostępnione wszystkim Klientom po testach przeprowadzonych przez beta Testerów, którym Inteligo dziękuje za zaangażowanie.

Inteligo, część bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego, na rynku od 2001 r. Najlepsze konto internetowe w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w 2010 i 2007 oraz wicelider kategorii w latach 2008-2009. W 2009 r. debet w koncie Inteligo uzyskał tytuł Innowacji Finansowej Roku 2009 Złotego Bankiera. Inteligo świadczy usługi Klientom prywatnym i firmowym, oferując proste i niezawodne rozwiązania. Prowadzi ponad 800 tys. rachunków. Oferta Inteligo obejmuje konta, lokaty, karty płatnicze, kredyty, dostęp do funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń, a także możliwość doładowania telefonów komórkowych. Klienci Inteligo mogą korzystać z unikalnych, zaawansowanych rozwiązań, takich jak SMS money i e-mail money.

 

Kontakt:
Anna Moszczyńska
Rzecznik Prasowy INTELIGO
anna.moszczynska@inteligo.pl