, Inteligo

Inteligo: zaawansowany dostęp do informacji!

Rusza serwis BETA Inteligo, umożliwiający Klientom wypróbowanie i zaopiniowanie nowości Inteligo przed ich premierą, a wraz z nim zaawansowana wyszukiwarka w serwisie transakcyjnym.

Stylizowana ikona wiadomości

Inteligo uruchamia testową wersję serwisu transakcyjnego. Serwis BETA jest bliźniaczym serwisem transakcyjnym w Inteligo. Zostaje on udostępniony wybranym Klientom konta, umożliwiając korzystanie z nowych rozwiązań i produktów przed ich premierą. Zlecane w nim operacje są realizowane i widoczne w historii konta.

Uruchamiając serwis BETA Inteligo realizujemy kolejną złożoną obietnicę i włączamy Klientów w główny nurt prac związanych z rozwojem oferty i funkcjonalności bankowej. Wierzymy, że kluczem do sukcesu w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym, jest rzeczywiste współtworzenie rozwiązań z Klientami. – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, odpowiedzialny za rozwój projektu Inteligo.

Od 24 sierpnia br. 60-osobowa grupa Klientów Inteligo zyskuje dostęp do testowej wersji serwisu transakcyjnego. Zebrane przez Uczestników doświadczenia i wyrażone opinie będą miały wpływ na rozwój oferty Inteligo. Grupa posiadająca dostęp do serwisu transakcyjnego nie jest stała. Będzie ona tworzona każdorazowo do opiniowania kolejnych nowości.

Pierwszym udostępnionym w serwisie BETA rozwiązaniem jest zaawansowana wyszukiwarka. Inteligo zapewnia dostęp do pełnej historii konta Klienta – od momentu jego uruchomienia. Do tej pory, poszukując danych historycznych, Klienci filtrowali informacje po numerach rachunków, typach transakcji, terminach oraz kwotach. Teraz zakres kryteriów poszukiwania został poszerzony o składniki opisu, obejmując słowa, cyfry i ich kombinacje. Już po wpisaniu części wyrazu wyszukiwarka przedstawia Klientowi listę transakcji, które zawierają je w opisie. Dodatkowo można wybierać tryb filtrowania: historia rachunku może być przeszukana pod kątem wszystkich podanych, części podanych słów lub z ich wyłączeniem.

Klienci Inteligo to aktywni i zaawansowani użytkownicy Internetu. Nowa wyszukiwarka stawia na wygodę i intuicyjność. Stara się zaspokoić potrzeby Klientów związane z łatwym dostępem do informacji w koncie Inteligo, gromadzonych od momentu jego otwarcia. Z punktu widzenia Użytkowników wyszukiwanie informacji we własnym rachunku bankowym po dowolnym parametrze jest funkcją oczywistą. Stworzenie odpowiedniego narzędzia było jednak dużym wyzwaniem. Cieszymy się, że jesteśmy pierwsi. – mówi Rafał Cytrycki z Zarządu IFS S.A., dostarczającej rozwiązania informatyczne dla platformy elektronicznej Inteligo.

Decyzja o umożliwieniu Klientom testowania nowych produktów i usług została podjęta po pozytywnej reakcji na uruchomiony 20 maja br. program pilotażowy płatności zbliżeniowych w telefonie komórkowym. Osoby, które chcą dołączyć do Testerów, przesyłają zgłoszenie na adres: testy@inteligo.pl. Do udziału w konkretnych testach zaprasza Inteligo.

Kontakt:
Anna Moszczyńska
Rzecznik Prasowy INTELIGO
anna.moszczynska@inteligo.pl