Nowa odsłona Serwisu SMS w Inteligo
Inteligo pioniersko wprowadza nowości w Serwisie SMS, dzięki którym użytkownicy konta Inteligo zyskają jeszcze więcej swobody i samodzielności w zarządzaniu swoim kontem.
Serwis SMS to rozwiązanie wdrożone przez Inteligo w 2001 roku, jedno z wielu pioniersko wprowadzonych innowacji Inteligo w bankowości elektronicznej. Klienci korzystający z Serwisu otrzymują natychmiastowe powiadomienia sms o każdej zmianie na ich koncie, a także możliwość zapytań sms-em o saldo czy historię rachunku. Wysoka użyteczność i popularność Serwisu była powodem przeprowadzenia korzystnych zmian w jego obsłudze. Intuicyjne i przyjazne rozwiązania w bankowości internetowej to znak firmowy Inteligo.
Zmiany w Serwisie SMS Inteligo służą jeszcze prostszemu i w pełni samodzielnemu zarządzaniu tą pomocną usługą w zarządzaniu swoim kontem. Wydzielony został funkcjonujący dotychczas kanał wykonywania zapytań o saldo, historię rachunku, numer rachunku, blokadę na rachunku. Nowością w Serwisie SMS jest dodanie nowych funkcji: wykonywanie płatności i doładowań zdefiniowanych wcześniej w serwisie www. Uzupełnieniem usługi są powiadomienia na komunikator lub e-mail, przez co klienci mają większy wybór kanałów informacji o operacjach na koncie. Wprowadzenie powiadomień na komunikator to pierwsze takie rozwiązanie na rynku. Inteligo postawiło przede wszystkim na najpopularniejszy komunikator Gadu-Gadu, ze względu na najszerszy zasięg i fakt, że z Gadu-Gadu korzysta już ponad 10 milionów osób miesięcznie, oraz na Google Talk.
Powiadomienia, w ramach Serwisu SMS i uzupełniających go kanałów komunikacji, pozwalają klientom zdecydować o jakich zdarzeniach chcą być informowani, a między innymi są to:
- logowanie bądź zablokowanie serwisu www, Serwisu Mobilnego Inteligo i automatycznego serwisu telefonicznego (IVR) - poza kanałem SMS,
- niezrealizowane transakcje,
- wpływy na rachunek powyżej określonej kwoty,
- wypływy z rachunku powyżej ustalonej kwoty (przelewach, realizacji stałych zleceń i płatności),
- autoryzacja transakcji kartowych,
- spłata debetu i kredytu,
- zastrzeżenie karty płatniczej.
Usługa jest płatna, a jej koszt zależy od aktywowanych kanałów. Każdy nowy klient może korzystać z usługi Powiadomień za darmo przez dwa pierwsze okresy rozliczeniowe liczone od daty aktywacji konta Inteligo. Korzystanie wyłącznie z powiadomień na komunikator lub wyłącznie na e-mail jest bezpłatne.
Zlecanie transakcji SMS-em jest bezpłatne, użytkownicy ponoszą tylko koszty wysyłki SMS-ów, zgodne z tabelą opłat i prowizji Operatora.
Usługi można aktywować w serwisie www Inteligo lub dzwoniąc do konsultanta pod numerem
800 121 121 lub 81 53 56789.
Rozwiązania zostały przygotowane przez Spółkę Inteligo Financial Services S.A., prowadzącą obsługę konta Inteligo w ramach PKO BP.